Брендингова агенція Brand Loft шукала рішення, яке б не викликало прямих медичних асоціацій, а створило відчуття місця, де тебе заспокоять, допоможуть, із розумінням вислухають.
Розпочали зі складного кольорового рішення: зміксували помаранчевий, лавандовий та білий. Таким сполученням ми зобразили людяний підхід до пацієнтів і серйозне ставлення до справи.
Емоційне гасло «Будуємо здоровий зір» втілили у логотипі. Прямокутник як сукупність досвіду та професійних знань став основним графічним елементом та метафорою цеглинки на шляху до збереження здорового зору.
Команда агенції поєднали шрифти — гротескний без засічок та класичний із засічками, що символізує тандем наукового підходу та інноваційних рішень.
Клініка «Візіобуд» вже представила себе по-новому.