Очі – дзеркало душі, візуал – дзеркало бренду: ребрендинг клініки «Візіобуд»

Ребрендинг клініки «Візіобуд» відбувався із гаслом «Ab interiora ad exterioribus (латина)», - від внутрішнього до зовнішнього. Візуальний образ не зображав інноваційність, досвід та авторитетність «людяної» офтальмології.

Комментарии 1693

Брендингова агенція Brand Loft шукала рішення, яке б не викликало прямих медичних асоціацій, а створило відчуття місця, де тебе заспокоять, допоможуть, із розумінням вислухають.

Розпочали зі складного кольорового рішення: зміксували помаранчевий, лавандовий та білий. Таким сполученням ми зобразили людяний підхід до пацієнтів і серйозне ставлення до справи.

Емоційне гасло «Будуємо здоровий зір» втілили у логотипі. Прямокутник як сукупність досвіду та професійних знань став основним графічним елементом та метафорою цеглинки на шляху до збереження здорового зору.

Команда агенції поєднали шрифти — гротескний без засічок та класичний із засічками, що символізує тандем наукового підходу та інноваційних рішень.

Клініка «Візіобуд» вже представила себе по-новому.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода