Одразу два бренди Nestlé Ukraine з’явились у першому українському веб-серіалі

Завдяки інтеграційній команді клієнта, Zenith Ukraine та департаменту branded content Publicis Groupe Ukraine одразу два бренди Nestlé Ukraine – NESCAFÉ® 3в1 та Felix, з'явились у першому українському веб-серіалі FAKE.

Комментарии 1473

Дослідження споживання контенту протягом кількох останніх років показують ріст популярності відеоформатів та прагнення до скорочення їх тривалості. Завдяки збільшенню екранів смартфонів та покращенню мобільного інтернету споживачі переглядають відео будь-де та у будь-який час, скажімо під час перерви на каву чи у маршрутці по дорозі на роботу/навчання тощо. Особливо це стосується молодої аудиторії, яка не випускає свої девайси із рук ні на хвилину.

«Ми постійно шукаємо нові шляхи, щоб достукатись до молодої аудиторії. Яка все менше споживає традиційні медіа і менше довіряє рекламі. Тож ми експериментуємо і разом із нашими сміливими клієнтами заходимо на нові території – співпрацюємо із кіберспортивними турнірами та лідерами думок у всіх соцмережах, інтегруємось у кліпи молодих виконавців і тепер – у новий для України формат – веб-серіал. Ми радіємо, що йдучи на ці експерименти, ми отримуємо круті результати з погляду показників ефективності і стаємо прикладом для інших гравців ринку», - прокоментувала керівниця департаменту branded content Publicis Groupe Ukraine Анастасія Ливинець.

Усього зняли один сезон на 8 серій до 20 хвилин. Сюжет розгортається у Києві: головна героїня веде активну діяльність у соціальних мережах, видаючи за правду несправжній контент у той час, як у її житті виникає вир несподіваних подій. На початку серії відбуваються діалоги акторів за чашкою кави NESCAFÉ® 3в1, а домашній улюбленець головного героя дуже схожий на кота з упаковки корму Felix. 

 video

«Аби бути в тренді та говорити з нашими молодими й активними споживачами на території їхнього дозвілля, ми постійно моніторимо ринок і тестуємо нові формати з нашими партнерами. Так, за останні півроку бренд NESCAFÉ® 3в1 «знявся» у кліпі, почеленджився у Tik Tok та з’явився у веб-серіалі. Такі  експерименти приносять нам гарні результати, тож, ми продовжуватимемо бути там, де наша аудиторія», - зазначив бренд-менеджер NESCAFÉ® 3в1 Олександр Ісаєнко.

«У своїх комунікаціях ми стараємось не лише показати переваги нашого продукту, але і навчати наших споживачів піклуватись про своїх домашніх улюбленців. Адже недостатньо просто гратись із котиком, важливо вміти розрізняти його бажання. І правильний збалансований раціон – основа його здоров’я. У епізоді веб-серіалу Felix з’явився не лише на упаковці корму. Так ми нативно вибудовуємо зв’язок бренду із піклуванням». – пояснила бренд-менеджерка Felix Валерія Щербина.

Повністю веб-серіал можна безкоштовно глянути за посиланням.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie