Огляд прогнозованих світових тенденцій інвестування у рекламу у 2020 та 2021 роках за категоріями продукції

Спад у категоріях автомобільних засобів, роздрібної торгівлі, транспорту і туризму становить майже половину від загального обсягу зниження витрат на рекламу у 2020 р.

Комментарии 1270

За останніми прогнозами Всесвітнього центру дослідження реклами (WARC), в основі яких лежать дані щодо 19 категорій продукції та 100 ринків по всьому світу, цього року категорія автомобільної продукції зазнає найбільшого зниження у витратах на рекламу, зокрема інвестиції зменшаться на $11.0 млрд у порівнянні з 2019 р.

Майже не відстає за показниками категорія роздрібної торгівлі, витрачаючи цього року на рекламу на $10.5 млрд менше. Категорія транспорту і туризму демонструє найбільш пропорційне зниження у витратах на рекламу, 33,8% пропорційні витратам $8.4 млрд.

Разом лише ці три категорії складають майже половину від загальних показників зниження інвестування в рекламу у 2020 р.

Очікується, що цього року загальний рівень витрат на рекламу знизиться на 10,2% і становитиме $557.3 млрд. Для повного відновлення світового рекламного ринку знадобиться мінімум два роки – прогнозоване збільшення витрат у 2021 р. на 6,7% покриє збитки, отримані у 2020 р., лише на 59%.

Усі категорії продукції ймовірно збільшать обсяг інвестицій в рекламу наступного року, проте лише трьом з них вдасться перевищити показники 2019 р. – телекомунікації та комунальні послуги (+10,6%), ЗМІ та видавництва (+8,4%) та бізнес і промисловість (+5,3%).

У доповіді WARC «Світові тенденції розвитку реклами: Стан індустрії у 2020/21 рр.» надається поточний аналіз особливостей інвестування у рекламу за ринком, медіа, форматом і категорією, а  також демонструються дані витрат на ЗМІ та інфляція цін на рекламу за покази. Таким чином, було з’ясовано:

  • За показниками, 2020 р. стане найгіршим для традиційних ЗМІ за всю 40-річну історію спостережень WARC.
  • Очікується, що витрати на соціальну сферу цього року зростуть на 9,3%, у той час як інвестиції у сферу онлайн відео вперше перевищать позначку $50 млрд.
  • Цього року категорія потокової передачі музики та відео складатиме 60% діяльності нових медіа-технологій.

Переклад статті виконало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода