Цього року на премію Epica Awards надійшло 3099 заявок, що трохи менше, ніж минулого року, що пояснюється відсутністю російських агентств, яким заборонили участь. Найбільше заявок надійшло з Північної Америки (400), за нею йдуть Україна (396), Німеччина (276) і Франція (158). Зросла кількість записів з Азії, зокрема Таїланду, Китаю та Індії. Що стосується мереж, McCann, Publicis і Accenture були особливо добре представлені, але незалежні учасники стають дедалі більшою у більшості, становлячи понад 55% від загальної кількості заявок цього сезону.
Німеччина посіла перше місце в рейтингу країн із 61 нагородженим проєктом, включаючи 2 Гран-прі та 10 золотих нагород, за нею йде Канада з 45 нагородженими проєктами, включаючи один Гран-прі та 5 золотих нагород. Завершують першу п’ятірку США з 19 призами, Великобританія та Норвегія.
Українські агенції отримали цього року 11 нагород:
Німеччина посіла перше місце в рейтингу країн із 61 нагородженим проєктом, включаючи 2 Гран-прі та 10 золотих нагород, за нею йде Канада з 45 нагородженими проєктами, включаючи один Гран-прі та 5 золотих нагород. Завершують першу п’ятірку США з 19 призами, Великобританія та Норвегія.
Українські агенції отримали цього року 11 нагород:
video
Silver
ANGRY agency with "Do It Your Way. Do It Safe Way" for Public Health Center, The Ministry of Health of Ukraine in Illustration
ANGRY agency with "Do It Your Way. Do It Safe Way" for Public Health Center, The Ministry of Health of Ukraine in Illustration
Bronze
Laska Upcycle Merch_case
Bronze
Publicis Ukraine with "Current workplaces" for Publicis Groupe Ukraine in Corporate Image
Publicis Ukraine with "Current workplaces" for Publicis Groupe Ukraine in Corporate Image
Bronze
Freelance with "Twisted Flags" for Twisted Flags in Media Innovation - Alternative Media
Freelance with "Twisted Flags" for Twisted Flags in Media Innovation - Alternative Media
video
Bronze
Saatchi & Saatchi Ukraine with "Motherland Pride" for KyivPride in Branded Content - Native Advertising
Saatchi & Saatchi Ukraine with "Motherland Pride" for KyivPride in Branded Content - Native Advertising
video
Bronze
Atmosphere Dance with "Uprooted" for UNHCR - The UN Refugee Agency in Best Use of Sound
Atmosphere Dance with "Uprooted" for UNHCR - The UN Refugee Agency in Best Use of Sound
video
Bronze
Saatchi & Saatchi Ukraine with "The Disappearing Identity" for Amnesty International Ukraine in Graphic Design
Saatchi & Saatchi Ukraine with "The Disappearing Identity" for Amnesty International Ukraine in Graphic Design
video
Bronze
Postmen with "We Believe" for Ministry of Culture and Information Policy of Ukraine in Graphic Design
Postmen with "We Believe" for Ministry of Culture and Information Policy of Ukraine in Graphic Design
Bronze
ISD Group with "DIVERSE.EQUAL.UKRAINIANS" for LGBTQ+ allies community in Brand identity
ISD Group with "DIVERSE.EQUAL.UKRAINIANS" for LGBTQ+ allies community in Brand identity
Ви знайдете повну інформацію про всіх переможців на сайті www.epica-awards.com
Заснована в 1987 році, Epica є єдиною всесвітньою креативною нагородою, яку оцінюють журналісти з маркетингу, дизайну та реклами, а також репортери-спеціалісти в різних галузях: від автомобільної до виробництва.
Заснована в 1987 році, Epica є єдиною всесвітньою креативною нагородою, яку оцінюють журналісти з маркетингу, дизайну та реклами, а також репортери-спеціалісти в різних галузях: від автомобільної до виробництва.