Оголошується “Битва креаторів” ‒ найпрозоріший креативний тендер

Український культурний фонд та Представництво Cannes Lions в Україні (ГО «Каннські Леви в Україні») та оголошують «Битву креаторів» ‒ найпрозоріший креативний тендер країни. Даний проект «Битва Креаторів» виконується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Комментарии 1024

Така колаборація геть не випадкова, адже обидві організації зосереджують свою діяльність на розвитку креативних індустрій в Україні. Об’єднавши зусилля, організатори розробили креативний бриф на одну із важливих культурних тем національного масштабу.

Завданням брифу є розробка креативної стратегії для рекламної кампанії, що запланована розпочатись влітку 2019 року. Мета ‒ підвищення обізнаності про культурні заходи та об’єкти у регіонах України, стимулювання внутрішнього туризму на основі культурного дозвілля. Креативні стратегії мають відповідати концепції єдиної платформи креативної колаборації, яку було розроблено спільно Українським культурним фондом та Представництвом Cannes Lions в Україні. Залишити свою заявку для того, щоб отримати бриф, можна за посиланням.

Цього року представники креативних агенцій, digital- і production-студій та фрілансери рекламно-комунікаційного ринку можуть позмагатися за гонорар переможця. В подальшому реалізація запуску буде відбуватися з проведенням позаконкурсного тендеру на виробництво матеріалів промо-кампанії. Зараз ведуться перемовини із комерційними організаціями рекламно-комунікаційної, медіа-, кіноіндустрії, які сприятимуть реалізації кампанії на своїх медіа-площинах та інформаційних ресурсах.

Особливістю формату конкурсу у 2019 році є те, що відповідальність за вирішення важливого суспільного питання і обрання переможця лежить не лише на організації, що надає бриф, а і на розширеній панелі журі. За прийняття рішення відповідають: експерти маркетингово-комунікаційної індустрії, культурні діячі, представники ЗМІ, партнери заходу, організація, аудиторія і, звісно, замовник. Голоси будуть зараховуватися у процентному співвідношенні.

Окрім цього, кожен небайдужий до культурного питання українець зможе взяти участь в онлайн-голосуванні за вибір фіналістів, а також проголосувати за переможця безпосередньо у день заходу, 14 червня 2019 року.

“Битва креаторів” ‒ соціальна ініціатива Представництва Cannes Lions в Україні. Із 2015 року ми експериментували із форматом конкурсу для того, щоб вивести доскональну формулу публічного тендеру, який буде зрозумілий для замовника, партнерів, представників ЗМІ та аудиторії. Зважаючи на особливість формату 2019 року, ми хочемо наголосити, що вплив на важливі соціальні питання ‒ це спільна відповідальність партнерів, небайдужих громадян та професіоналів. Лише об’єднуючи зусилля всупереч контроверсійності поглядів можна досягнути якісних змін”, ‒ Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні.

«Як державна інституція нового типу Український культурний фонд прагне співпрацювати з представниками креативних індустрій, які у своїх проектах використовують нестандартні, інноваційні підходи. На мою думку, якщо поєднати глобальні цілі УКФ з оригінальними концепціями креативних агенцій, production-студій, ми отримаємо цікавий контент із потенціалом для масштабної та якісної кампанії промоції української культури. Це надзвичайно важливий крок, адже у вітчизняному інформаційному просторі помітний брак потужної соціальної реклами та акценту на культурному вимірі нашого життя. Нам би хотілося виправити цю ситуацію із допомогою тих, хто має свіжі й нетривіальні ідеї», ‒ виконавча директорка Українського культурного фонду Юлія Федів.  

Таймінг конкурсу та умови участі:

До 22.05 –  реєстрація та ознайомлення із брифом

17.05 –  дебрифінг учасників

До 24.05 – підготовка ідей за брифом

25.05 - 03.06 –  онлайн-голосування для обрання фіналістів конкурсу

06-14.06 –  підготовка презентацій фіналістами

14.06 – оффлайн презентація стратегій, вибір переможця панелями суддів та аудиторією.

Участь у конкурсі безкоштовна.

Деталі конкурсу доступні за посиланням: http://creativity.in.ua/cc/

У разі виникнення додаткових питань звертайтеся до робочої групи “Битви креаторів” на  battles@reklamaster.com або  +380 44 221 6131 (опція 3).

Обсудить с другими читателями:
Погода