«Черпай життя великою ложкою! Ґо пробувати нове!» – ключовий меседж суббренду «ҐоКарпати».
«Традиційні продукти не обов'язково означають старі та архаїчні. «ҐоКарпати» “перезавантажують” ринок традиційної молочки – це стильні, сучасні та улюблені продукти, які мають бути в кожному домі. Найкраще місце для створення молочних продуктів нового покоління – Карпати з їхніми тисячолітніми горами, стрімкими річками, височезними смереками, чистим повітрям і відпочинком на природі. Ми маємо власну молочну історію, можемо подати продукт по новому і пишаємось цим», – розповідає Оксана Андрушків, маркетингова директорка молочної компанії «Галичина».
Наразі торгова марка «ҐоКарпати» має два продукти: Кефір ложковий 2,2% (в той час як на ринку 2,5%) і Кефір питний 1% вагою 800г з ніжним йогуртовим смаком без кислинки, сучасним та сміливим дизайном паковання.
Кефір ложковий – це два продукти в одній пляшці, який може мати різну консистенцію і його можна вживати по-різному. Можна вичавлювати з пляшки і їсти ложкою, а можна збовтати і пити. Однак планується розширення торгової марки іншими продуктами – питні кефіри малого формату, зернистий сир тощо.