Такі результати стали можливими завдяки MGID – єдиній платформі в Україні, яка займається винятково нативною рекламою – типом платних оголошень, адаптованих під контент, зовнішній вигляд та формат сайту, на якому вони розміщені.
Рекламодавці MGID в Україні мають доступ до аудиторії близько 300 медіа, що працюють з платформою напряму. За даними Gemius, ядро аудиторії MGID складають зрілі платоспроможні люди із вищою освітою з середнім рівнем доходу та вище.
За словами CEO MGID Сергія Денисенка, таке охоплення нативної реклами є результатом зміни ставлення ринку до інтересів користувачів та їхнього user-experience:
“Головна мета MGID — не лише задовольнити бізнес-інтереси рекламодавців і медіа, а й запропонувати інтернет-користувачам якісно нові враження від контакту з рекламою, – говорить Сергій Денисенко. — Наші технологічні рішення дозволяють брендам ефективніше взаємодіяти зі своєю аудиторією за допомогою ненав’язливих форматів та релевантного рекламного контенту, при цьому, не відволікаючи її від основного вмісту сайту. І ми бачимо, що наш підхід знаходить все більше однодумців на ринку”.
Також за даними Gemius Україна, до трійки лідерів рекламних платформ за охопленням інтернет-аудиторії України у 2021, окрім MGID, увійшли Admixer, Programmatic media.
_______
Про MGID
MGID – міжнародна компанія-новатор на ринку нативної реклами, заснована у 2008 році.
MGID працює з клієнтами зі всього світу, допомагаючи медіа монетизувати та збільшувати аудиторію, а брендам – донести рекламне повідомлення зацікавленим користувачам за допомогою ненав’язливої та brand-safe реклами.
Платформа MGID пропонує 185 млрд контентних рекомендацій 850 млн унікальних відвідувачів щомісяця.
В офісах компанії в Європі, США та Азії працює понад 700 фахівців.