Кампанія бренду від корпорації Procter & Gamble під назвою «Забудь про капелюха. Найкращий аксесуар – твоє волосся» складається з кількох відео, які закликають чоловіків не ховати своє волосся під капелюхом і гідно оцінити усю красу безтурботної зачіски, що відросла під час карантину. Бренд створив кілька анімаційних рекламних роликів, у яких чоловіки випадково гублять свої головні убори, проте насолоджуються новим стилем.
Деякі клієнти все ще не поспішають стригтися, хоча у певних регіонах карантин уже пом’якшили, і більшість барбершопів відновили свою роботу. Бренд Old Spice вдало підхопив такі настрої населення, підкресливши у своїй кампанії усю привабливість трохи недбалої чоловічої шевелюри.
Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.