Головною задачею нового директору по маркетингу стане масштабування українського сервісу на нові європейські ринки та майбутня експансія.
Новий CMO Liki24.com має багаторічний досвід в міжнародному маркетингу та вже керував виводом українського бізнесу на нові ринки. «Щодо мене та маркетингу: ми про data-driven. Перформанс — велика частина, та зараз приділяємо багато уваги Lifecycle, масштабуванню SEO. Все, щоб затюнити юніт-економіку та наступним кроком качати бренд», — розповів Олег Любарець.
Олег Любарець керуватиме маркетинговою командую, що вже успішно вивела в 2021 році український сервіс в Румунію, і наразі готується до розширення присутності в Європі. Новий CMO відповідатиме за посилення позицій на існуючих ринках та подальшу експансію на нові країни.
До Liki24.com, Олег Любарець працював з такими компаніями як OLX, Depositphotos, MOYO і Rocket. Отриманий досвід, в тому числі міжнародний, фокусування на деталях і професійна команда, допоможе йому розвивати Liki24.com на міжнародних ринках. Зокрема, в Румунії та Італії, де вже функціонує сервіс.
За матеріалами пресрелізу