Олег Співак про підсумки 2022 року

Олег Співак, глобал маркетинг директор напрямку Household корпорації «Біосфера», розповів, як працює компанія під час війни.

Коментарі 1531

Корпорація «Біосфера», як великий виробник, а також імпортер та експортер, з початку війни зіткнулася з низкою викликів, які стосуються як роботи виробництв в Україні, так і проблем з логістикою, ланцюжками поставок, електрикою та іншим.

Звісно, під впливом війни зменшилась купівельна спроможність споживачів та їх кількість, адже частина населення виїхала за кордон, а частина, на жаль, залишилась на окупованих територіях. Також є перехід до більш економічної (дешевшої) категорії товарів, що в свою чергу впливає на об’єм ринку. Зважаючи на всі ці фактори ми зробили оптимізацію і уніфікацію асортименту.

Ми також вийшли з новою лінійкою продукції «Чиста перемога».

Так, у травні ми запустили вологі рушники «Чиста перемога», які створені спеціально для використання в екстремальних умовах за відсутності постійного доступу до води. Дані рушники користуються великим попитом серед наших військових та волонтерів. Першу партію продукції ми повністю передали на потреби ЗСУ, Укрзалізниці та волонтерів. Окрім того, ми зробили акцію «підвішеного» сертифіката та кожний бажаючий міг придбати вологі рушники для військових, а «Біосфера» зі своєї сторони подвоювала їхню кількість за власні кошти.

У вересні наша флагманська ТМ «Фрекен БОК» запустила спеціальну лінійку продукції із соціальним змістом «Чиста Перемога», яка поєднує у собі якість, доступність і соціальну місію. Особливість лінійки полягає у тому, що з кожної проданої одиниці три гривні перераховується у Благодійний Фонд Сергія Притули на дрони DJI Mavic для військових. За два місяці було зібрано півмільйона гривень на п’ять дронів. На цьому не збираємось зупинятись.

Для запуску лінійки «Чиста перемога» від Фрекен БОК ми використовували як рекламу на телебаченні, так і діджитал та у соціальних мережах.

Ефективність маркетингових комунікацій зараз залежить не так сильно від майданчика, як від самого креативу, меседжу та комунікацій. Головне питання – чи є потреба у споживача у цьому продукті? Чи бачить споживач солідарність бренду з його почуттями, бажаннями, у тому числі бажанні допомогти та найшвидшої перемоги України.

Не дивлячись на війну, ми також продовжуємо співпрацю з амбасадорами брендів. Зокрема, ТМ «Фрекен БОК» співпрацює з відомим шеф-кухарем - Ектором Хіменес Браво. Але найбільш важливо у цій співпраці те, що було організовано низку спільних благодійних акцій як онлайн, так і офлайн для підтримки українців як в Україні, так і за кордоном.

Корпорація «Біосфера» соціально-відповідальна компанія і не може залишатись осторонь всіх подій в Україні. Саме тому благодійність, соціальна підтримка і взагалі вся робота на перемогу - є однією з ключових речей для корпорації. Це важливо як для українців, так і для нашої команди. Завдяки таким проектам наша команда надихається і відчуває себе дійсно корисними, адже зараз кожен тримає свій бойовий фронт.

Ще один фокус для корпорації «Біосфера» і команди маркетингу цього року – це вихід на нові європейські ринки. Так, зовсім нещодавно корпорація «Біосфера» стала власником відомого австрійського бренду Alufix, його виробничого активу у Румунії та торговельних філіалів у чотирьох європейських країнах. 

Зважаючи на те, що корпорація «Біосфера» експортує свою продукцію у понад 20 країн світу та продовжує нарощувати експорт, з’явилася необхідність у відкритті виробництва в Європі, яке б могло забезпечити виконання зобов'язань перед іноземними партнерами. 

Австрійський бренд ALUFIX було засновано в 1964 році, під яким виробляються такі товари, як фольга, сміттєві пакети та інші супутні товари для домогосподарства, ресторанів і підприємств.

Тому зараз ми активно зосереджені на побудові та розвитку цього напряму бізнесу у Європі. Це важливий крок для корпорації, іміджу України та інтеграції українських брендів на європейський ринок.

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода