Відтепер він займатиметься розбудовою гнучкої та ефективної стратегії для відділу продажу, який завжди є і буде головним драйвером операційної діяльності будь-якої компанії.
Про свої принципи та шлях у компанії, нагальну необхідність запровадження нової посади директора з продажів у «AB InBev Efes Україна» та трансформацію українського ринку пива він розповів в інтерв'ю для Sostav.ua.
До цього часу посади директора з продажів не було в «AB InBev Efes Україна». Чому наразі з'явилася така необхідність?
Наша компанія прагне завжди бути ефективною, отже постійно шукає засоби удосконалення процесів. Гнучка та ефективна структура є основою цієї стратегії. Більше того, це стосується відділу продажу, який завжди є і буде головним драйвером операційної діяльності компанії.
Конкурс на посаду директора з продажів планувався давно, але 24 лютого чималі внесло корективи і зміну в пріоритетах. Ми, зі свого боку, більше опікувалися захистом людей, а в деяких випадках навіть їхнього життя, аніж дбали про бізнес-процеси.
Потім ми зіткнулися з великими викликами щодо відновлення броварень, які зазнали ушкоджень. Це було дуже непросто, але всі разом ми впоралися, першою чергою завдяки надзусиллям всіх співробітників. Наразі ми маємо відновлене виробництво, гарний портфель брендів і багато цікавих новинок, які знаходять все більше прихильників серед українців. Ми повертаємося на ринок, а тому посада директора з продажів знову стала актуальною, бо дозволить відділу продажів більш оперативно та гнучко реагувати на зміни та виклики.
Який шлях привів Вас до цієї посади?
Я багато років працюю в «AB InBev Efes Україна». У 2002 році я доєднався до команди компанії і захопився її цінностями, культурою, підходом до роботи та ставленням до співробітників.
Я вбирав в себе найкраще, насолоджувався злагодженою роботою команди, навчався та будував. Через деякий час я став регіональним менеджером, і це був перший великий виклик для мене. Зараз переді мною новий великий виклик, але я впевнений, що з вірою у серці та чудовою командою, ми обов'язково зі всім впораємося.
Які перші кроки плануєте здійснити на новій посаді?
Найважливіше – почати дивитись у майбутнє, почати мріяти та бути впевненим. А далі - вже технічна робота, яку кожен у компанії знає та вміє виконувати. Ми маємо багато планів та ідей, і я впевнений, що разом ми впораємося.
Що вважаєте своїми основними принципами у робочому підході?
Наш пріоритет - це люди. Протягом свого шляху в компанії я завжди був частиною великої команди, тому внутрішнє середовище та мікроклімат є для мене дуже важливими. Я поважаю щирість і відвертість, тому намагаюся почути кожну думку навіть, якщо вона неприємна.
Однак, як компанія є частиною мене, так і я є частиною компанії. Якщо відчувати цей зв'язок, не маєш жодних сумнівів чи сперечань. Головне виконувати свою роботу максимально ефективно, а компанія надасть тобі можливості для реалізації. Ця синергія також є важливим принципом.
А ще я дуже хочу, щоб кожна людина в «AB InBev Efes Україна» мріяла. Бо з мрій народжуються цілі, з цілей – плани, а з планів з'являються дії, за якими потім приходить результат.
Що являє собою український ринок пива в цілому?
Кожен виробник намагається знайти формули ефективності ведення бізнесу в сучасних умовах. З одного боку, маємо негативний тренд, але з іншого – з'явилося багато можливостей. Зокрема, локальні броварні показали чи не найбільший приріст бізнесу, а виробники, які мали можливість працювати протягом 2022 року, отримали досить добрі результати.
У довоєнний час імпортний і преміальний сегмент пива демонстрували постійне зростання, зараз це трохи змінилося. Люди споживають демократичніші за цінами продукти, і це цілком логічно. Однак, попри всі складнощі, життя продовжується. Я впевнений, що уже дуже скоро ринок почне стрімко рости та розвиватися.
Як змінилися смаки та переваги українців останнім часом?
Зараз люди обирають легші напої, з меншою кількістю алкоголю. Вважаю, що це обумовлено різними причинами – як податковою політикою держави, так і зміною смакових потреб. Молодші люди передусім намагаються отримати задоволення від самого смаку напою, тому кожен виробник шукає нові ніші на ринку та пропонує широке різноманіття продукції. Крім того, росте культура споживання і це, я вважаю, дуже гарна тенденція.
Чи зростає інтерес до національних брендів та з чим ви це пов'язуєте?
Так. Українці намагаються підтримувати саме національні бренди.
Я це пов'язую з бажанням підтримувати країну, бути частиною українського простору. Крім того, якість продукції національних брендів і виробників значно виросла.
Я дуже радий, що з'являється здорова конкуренція на ринку, яка у майбутньому призведе до розвитку галузі. Впевнений, що національні бренди, які є гордістю України, будуть надалі розвиватися та радувати українців. А ми, своєю чергою, зробимо все, щоб кожен українець пишався нашими національними брендами.