Олександр Педан створив комунікаційне бюро

Телеведучий, блогер, лідер громадського руху JuniorZ став підприємцем і оголосив про відкриття pedan|buro.

Комментарии 1266

Яка big idea надихнула Олександра Педана відкрити власне комунікаційне бюро? Хто підтримав його у ризикованій авантюрі – відкрити бізнес у такий нестабільний для світу час?

Big idea

–  Наша з командою big idea – робити світ кращим. І ми вже над цим працюємо. У громадському русі JuniorZ популяризуємо спорт, щоб наша молодь зростала здоровою. Завдяки Instagram-проекту «Знай своїх» поширюємо класний досвід волонтерства, благодійності, щоб надихати людей іти цими ж стежинками. Це соціальна відповідальність нашої компанії, яку ми будемо нести й надалі. Також створюємо комерційні проекти – від ідеї до втілення. Безумовно, йти в підприємництво у ці непрості часи – виклик самому собі. Але саме це мене й надихає. Тим паче зйомки на телебаченні та корпоративне ведення тепер дуже нестабільні, тож треба змінюватись разом зі світом, бути гнучким і шукати нові цікаві шляхи свого розвитку. А ще круто, що у період пандемії маю змогу давати людям роботу, це мотивує не менше! –  каже Олександр Педан.

Історія pedan|buro почалась ще в жовтні 2020 року. Із того часу у портфоліо агенції накопичились співпраці з АТБ, PlayStation, Київстар, ОЛХ, Realme, Сушия, БФ «Твоя Опора», колаборації із зірками та блогерами, підсилення особистих брендів медіа-особистостей. А найбільша пристрасть команди – соціальні проекти, що змінюють життя людей.

Три суперсили pedan|buro

Агенція створює комунікаційні кампанії та соціальні проекти, що допомагають людям і компаніям розповідати свої історії. Бюро працює у трьох напрямках:

  • pedan|agency розробляє комплексні стратегії просування у ЗМІ та соцмережах як для корпоративних брендів, так і для особистостей-інфлюенсерів
  • pedan|production створює відео «під ключ». Працює з відеоконтентом для соцмереж, промо-роликами, рекламою, соціальними відео – від ідеї до постпродакшену
  • pedan|education працює над соціальними та освітніми проектами. Реалізує профорієнтаційні ініціативи, здійснює підтримку благодійних організацій.

Dream team

Співзасновницею та СЕО бюро спільно з телеведучим стала PR-директорка Олександра Педана –  Олена Левандовська. У команді агенції наразі на постійній основі працюють 8 спеціалістів: комунікаційники, піарники, відеомейкери, креатори, і ще стільки ж людей  підсилюють колектив на фрілансі.

  – Із Сашею ми познайомились, коли працювала у PR-департаменті Нового каналу у 2013 році,– розповідає співзасновниця pedan|buro Олена Левандовська. –  Після Нового мій кар’єрний шлях продовжився на телеканалі ZIK, у час, коли із провінційного медіа він виходив на всеукраїнський рівень. Пишаюсь, що долучилась до роботи над цією метою. Далі працювала у комунікаціях у компанії Київстар, де отримала крутезний досвід. Та де б не працювала, із Сашею не губились. Думаю, секрет нашої дружби і партнерства у спільних цінностях і поглядах на майбутнє країни і наших дітей. Уже активно працюємо в тандемі з 2019 року. Поступово ми зібрали професійну команду з досвідом у комунікаціях та відеопродакшені. Можемо створити як рекламу в Instagram, так і документальний фільм, якщо на це буде запит. І розповісти про проект на усіх можливих платформах: від Tik-Tok до суспільних всеукраїнських медіа.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода