Олександр Ремезовський з медіагрупи «Україна» перейшов у «1+1 медіа»

Перед його департаментом стоятимуть задачі розширення мережі та створення нових міжнародних каналів.

Коментарі 1196
Директор департаменту дистрибуції платних каналів і медіаплатформ медіагрупи Олександр Ремезовський займатиметься дистрибуцією каналів «1+1 медіа». Цю інформацію «Детектору медіа» підтвердили у пресслужбі медіагрупи.

Олександр очолив новостворений Департамент міжнародної дистрибуції телеканалів «1+1 медіа». Команда департаменту має займатись розвитком мережі «1+1 медіа» та розширення дистрибуції телеканалів, зокрема 1+1 International, створення та розвиток нових міжнародних телеканалів.

«Одна з ключових характеристик 1+1 media - здатність оперативно реагувати на виклики, аналізувати їх і перетворювати на бізнес-напрями. Зараз той час, коли ми можемо захищати інформаційний фронт і поширювати наш контент не тільки всередині країни, але й робити так, щоб канали групи були максимально широко дистрибутовані у всьому цивілізованому світі. Тож бажаю новоствореному департаменту на чолі з Олександром Ремезовським швидких успіхів і вражаючих результатів», – прокоментував структурні зміни Ярослав Пахольчук, генеральний директор «1+1 медіа».

Олександр сказав, що радий доєднатись до команди «1+1», і запевнив, що сподівається на досягнення «перших вагомих результатів вже у цьому році».

Олександр Ремезовський з 2010 року працює на Pay TV ринку, починав з позиції менеджера з розвитку бізнесу та дистрибуції Viasat Україна, згодом приєднався до команди «Медіа Групи Україна», очоливши дистрибуцію телеканалів холдингу в Україні, а з 2017 року, з появою міжнародних телеканалів МГУ, почав відповідати також за їхню дистрибуцію. У 2020, зі створенням телеканалу «Україна 24», відповідав за його виведення на міжнародні ринки.

За матеріалами Detektor.media
Обговорити з іншими читачами:
Погода