Олена Мартинова, маркетинг-директорка Starlight Media: «Ми – про життя»

Медіагрупа Starlight Media продовжує свою місію з емоційної підтримки українців. На численні прохання глядачів Група повертає в ефір телеканалів довгоочікувані проєкти та улюблені серіали. Маркетинг-директорка медіагрупи Олена Мартинова в інтерв’ю розказала нам про деталі осіннього сезону телеканалів Групи, важливість повернення улюблених брендів на екрани, а також про головну місію телебачення сьогодні – підтримувати, розважати й надихати на життя.

Коментарі 3017

Олено, розкажіть, чим цей осінній сезон відрізнятиметься від попередніх?

В країні йде війна. Це головна зміна, головний контекст для України й для світу (працювати над втриманням уваги останнього тепер також частина нашої роботи). Війна змінила всіх нас – глядачів, бізнес, самих творців і нашу роль. Ми маємо марафон «Єдині новини», який разом творять кращі українські новинні редакції. Це наша перша кнопка інформаційної безпеки. Відповідно, на телеринку змінилася інформаційна пропозиція – наприклад, ICTV та «1+1», сфокусували всі організаційні та професійні сили у творенні новинного та суспільно-важливого продукту. Змінились і самі гравці галузі – так, МГУ, що входила до четвірки найсильніших, повністю зупинила свою діяльність. Ці фактори мають визначальний вплив на новий телевізійний сезон, якщо дивитися на нього з точки зору бізнесу.

Чого чекати глядачам Starlight Media від каналів Групи у новому осінньому сезоні?

На наших глядачів очікує нове спілкування зі своїми улюбленими брендами. СТБ покаже низку довгоочікуваних і нових шоу: «МастерШеф», «Холостяк», «Танці. World of Dance», «Детектор брехні», «Щасливі за сім днів», «ДНК. Свої», «Солов’їне шоу». З’являться нові серіали, яких ще не було в ефірі. Один з них «Коли ми вдома. Разом до перемоги» – приклад національного серіального продукту, створеного вже під час війни. Це звісно вплине на його актуальність, відображення в серіалі найбільш резонуючих для нас контекстів та особистих змін.

На екранах Нового каналу також з’являться прем'єри серіального слота. Канал покаже серіал «Полкан», на появу в ефірі якого ми чекаємо з кінця минулого року. До речі, він вже встиг потрапити до європейських трендів – Fresh TV Fiction – списку найцікавіших серіальних новинок світу, який презентує аналітична компанія The Wit у Каннах. Також на Новому каналі вийде новий серіал «Молода» і всі три сезони улюбленого глядачами серіалу «Будиночок на щастя». В ефір повернуться шоу, які мали вийти ще навесні: «Аферисти в сітях», «Пара на мільйон», «На ножах».

Ці прем’єри нагадуватимуть нашим глядачам, що життя продовжується. Наші Збройні Сили здобувають для нас це життя своїм подвигом на фронті, вони виборюють для нас кожен новий ранок на полі бою. Роль телебачення – підтримати національний бойовий дух, продовжити боротьбу за українські мрії, за повернення нашим людям посмішок, стати емоційною підтримкою для їх життя в час війни. Цю місію професійно виконуватимуть наші телеканали. Кожним продуктом вони нагадуватимуть – життя переможе! Україна переможе!

Як ви вважаєте, чи готовий сам глядач до повернення романтичних і талант-шоу після піврічної паузи у трансляції такого контенту?

В ефірі низки каналів вже не перший місяць транслюється невійськовий контент. Ми бачимо, що на нього зараз дуже високий запит. Люди шукають хоч тимчасової емоційної безпеки, шукають додаткової опори, щоб триматись, продовжувати працювати, підтримувати близьких та армію. Саме ЗСУ, до речі, і в цьому контексті є нашим головним прикладом та натхненням. Вони не просто боряться за нашу країну, вони надихають українців своїми танцями, піснями, весіллями, жартами. Україні потрібні позитивні емоції, потрібне відчуття життя, що продовжується. А життя – це кохання, це діти, це сім’я, це мрії. Життя це також незалежність, незламність, дуже глибокі цінності свободи, демократії, єдності – все те, що зараз Україна демонструє на весь світ.

Життя українців зараз сповнене боротьби, сили нашого спротиву, переживань про найближчих на фронті та в тимчасово окупованих містах. Але при цьому життя кожної людини складається і з інших, дуже зрозумілих емоцій. І обов'язок телебачення – підтримувати людей у ​​цьому пошуку сил, щоденної енергії та здатності відчувати спрагу до життя, навіть в ці темні часи. Адже саме за це життя в нашій вільній країні ми боремось.

Що може відчути глядач завдяки сіткам каналів Групи, які не є частиною інформаційного марафону?

Він відчує життя, він відчує надію, він, напевно, відчує підтримку, що він не один у своїх переживаннях і новій складній реальності. Телебачення – це атрибут нашого звичного минулого життя та атрибут мирного майбутнього, за яке ми боремось кожного дня.

Повернення улюблених брендів в ефір означає те, що в життя може повернутися щастя, спокійний вечір і обговорення не тільки геополітичних подій, а учасниць, які борються за серце холостяка. Тобто побутових тем, які зараз життєво необхідні людям, бо для них дуже важливо навчитися жити в новій реальності,  в якій точно головне місце займає війна, але є і продовження наших особистих історій, побуту, щоденної роботи.

Телебачення – це спільна культурна мова, що відображає ключові для нашого суспільства цінності. Це можливість об’єднатися, побачити, почути, відчути інших людей, з якими ти знаходишся у великій спільноті. Це відчуття єдності – дуже важлива функція телебачення.

Кожен з наших каналів має місію. СТБ – це канал, який завжди розповідав історії неймовірних мрій, наснаги й перемог. Слоган «Можливо все» – про те, що ти можеш подолати будь-які складнощі, ти маєш повірити в себе, докласти зусиль і все вийде. Канал також завжди говорив про роль жінки у нашому світі. Це особливо актуально сьогодні, коли жінки рятують життя і на фронті, і у тилу. Коли жінки вимушені по-новому формувати своє життя, життя сім’ї та дітей, знаходити нові точки опори та боротись. При цьому важливо і в цей час складних викликів не втратити себе. В новому сезоні ми  повертаємося до цієї важливої ​​розмови та їх ​​підтримки. Ця підтримка може мати різні форми, в тому числі розважальну.

Якщо говорити про бренд Нового каналу, то це оптимізм, це завжди гарний настрій. Навіть зараз Новий канал нагадує нам, що життя продовжується, розповідає історії що підтримують та надихають.

СТБ та Новий канал сьогодні, як і раніше, лідери мовлення. Як це можливо в період війни?

Наші бренди були та залишаються брендами №1 для своїх ключових аудиторій. СТБ – це найулюбленіший жіночий бренд, Новий канал – це улюблений канал нового покоління, яке виросло в незалежній Україні, ICTV – це кнопка №1 два роки поспіль. Ми – великі бренди, що десятиліттями формують культуру всього суспільства. Ми є частиною життя людей та національної історії. Наш ICTV, наприклад, – перший незалежний мовник країни, що нещодавно відсвяткував 30 років в українському ефірі. І ми самі – люди, що живуть в цій країні, люблять її, надихаються її людьми. Відповідно, ми так само співчуваємо, співпереживаємо, страждаємо, перемагаємо.

З перших днів війни ми не втрачали жодної секунди контакту зі своєю аудиторією. Ми розуміємо, на які питання людям потрібно відповідати, що вони хочуть обговорити, що з наших контентних пропозицій знаходить більший відгук, що менший. Відповідно, вибудовуючи сітку зараз і тим більше плануючи її на майбутнє, ми відчуваємо, що хоче аудиторія, ми думаємо над тим, як далі взаємодіяти з нею і розвивати її в цей складний час.

Ми також є безумовною частиною інформаційних та розважальних запитів людей. Повторюся: канал роблять люди, які живуть у цій країні, які співчувають та співпереживають, які й до 23 лютого фактично несли відповідальність за те, щоб щовечора у кожній квартирі включався Starlight. Тепер ми розуміємо, що кожен вечір, щодня, щоранку ми маємо робити більше, щоб підтримувати, надихати, розповідати найважливіші історії для нашої країни.

В нашому робочому житті змінилися економічні умови. У створенні нового продукту менеджмент, творчі команди мають дуже багато викликів, які потрібно подолати. Але ми не збираємось відмовлятись від нашої відповідальності, якою б великою вона зараз не була. Це частина нашого життя. Тому живемо пліч-о-пліч зі своєю аудиторією й продовжуємо працювати заради України, шукати нових ідей та працювати над економічним відновленням разом з нашими партнерами-рекламодавцями.

Розкажіть про зірок телеканалів. Як вони проявили себе під час війни. Чи переконалися ви в тому, що ці люди відповідають цінностям брендів, або були розчарування?

Хороша новина у тому, що ми ні в кому не розчарувалися. У нас не було ситуацій, коли наш бренд представляла якась людина, у якої виявилися якісь інші цінності й за яку нам було б соромно. Навпаки – ми пишаємося тим, що наші колеги, наші зірки, наші партнери роблять не лише в рамках співпраці з нами, а й загалом у житті. Хтось служить, хтось волонтерить, хтось є рупором важливих цінностей, хтось продовжує працювати в ефірі. Леся Нікітюк, наприклад, волонтерила з перших днів війни – вона створила в Хмельницькому центр для переселенців. Наші «Дизель-студіо» допомагають у забезпеченні армії, підтримують своїми жартами бойовий дух країни, і своїми словами та діями – рідне для них місто Миколаїв. Олександр Педан допомогав українським вчителям робити уроки фізкультури для школярів. Олена-Кристина Лебідь допомагає притулкам для тварин, донатить на ЗСУ. Ведуча «Єдиних новин» Тетяна Висоцька оголосила про створення рубрики #ХерсонськіГолоси, де розповідає історії українців, які потрапили під окупацію. Ектор Хіменес-Браво готує їжу для армії, допомагає біженцям, займається з дітками. Гриша Решетник задіяний в евакуації людей, координації волонтерських організацій та передачі гуманітарної допомоги із волонтерських центрів Європи, а також веде благодійні концерти, кошти від яких ідуть на допомогу ЗСУ. Дмитро Карпачов дає психологічні поради. Євген Кот збирає гроші на автівки для ЗСУ та інше військове приладдя. Наші ведучі новин – на першій лінії інформаційної оборони країни протидіють пропаганді ворога і допомагають армії. І це тільки кілька прикладів активностей наших зірок. Насправді список дуже довгий. Це ще раз говорить про те, що все, що ми робили до війни було настільки по-чесному, що коли прийшло випробування на людські цінності, всі залишилися на своїх позиціях.

Так, з кимось ми зараз не можемо співпрацювати, як раніше. Телебачення – це не лише кохання, це ще й робота, це індустрія, це економіка, це бізнес, який має і дохід, і витрати. Але те, що сьогодні ми на одній хвилі з усіма, хто є частиною наших брендів і важливий для глядачів, це скоріше предмет нашої гордості. Те ж саме стосується наших партнерів, рекламодавців – бізнес знову продемонстрував силу своєї відповідальності, цінностей і готовність працювати для країни в найскладніші часи. Озираючись на наше коло партнерів, як зовнішніх, так і в середині бізнесу, на збережені лідерські позиції у дивленні, довіру найкращої та найсміливішої телевізійної аудиторії у світі – ми впевнено працюємо на перемогу і знаємо, що разом ми зможемо все.

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода