Наразі рекламна індустрія переживає важкі часи разом з усією країною, але, незважаючи на всі труднощі воєнного періоду, гравці рекламного ринку продовжують боротьбу, як особисто, так і в своїх компаніях. До інтерв’ю на Unpacking Ads ВРК долучає не лише топ-менеджерів та креативних директорів комунікаційних агентств, а й маркетинг директорів зі сторони рекламодавців, щоб дізнатися як справи зараз у гравців по обидва боки ринку.
В інтерв’ю ми поговорили з Оленою Плаховою про роботу Нової Пошти після початку повномасштабного вторгнення – як відбувалося швидке повернення Нової Пошти до повноцінної роботи, які були трансформації у відділу маркетингу та комунікаціях до аудиторії, які втрати бізнесу компанії через початок війни.
Також Олена розповіла, що компанія робить для своїх працівників та які соціальні проєкти й ініціативи реалізовує. Одним із масштабних проєктів є "Ультрамарафон вдячності", в якому рятувальник Володимир Сковородка пробіг 850 км за 14 днів з метою збору коштів для сучасного обладнання Державної служби з надзвичайних ситуацій у Києві. Пробіг закінчився, однак збори коштів продовжуються, тому долучайтесь.
Олена наголосила на тому, що вже сьогодні потрібно думати, що ми будемо робити, коли закінчиться війна, як ми будемо відновлювати економіку, які закони треба приймати, як має підприємства відроджуватися, що потрібно зробити сьогодні, щоб підприємців було ще більше і економіка була ще сильнішою. Вона разом з командою Нової Пошти вже зараз закладає аспекти для формування майбутнього, яке точно буде після перемоги.
Дивіться також інтерв’ю з:
- Андрієм Франчуком, Brain Tank: https://youtu.be/bnxy69vpQ4Y
- Юрієм Дума, provid: https://youtu.be/oePoQXgpE14
Підписуйтесь на канал Unpacking Ads – http://bit.ly/2q7Q66b.