Ольга Харлан доєдналася до проєкту «Спортивний фронт»

Українська фехтувальниця на шаблях, олімпійська чемпіонка Ольга Харлан стала новою амбасадоркою масштабної комунікаційної кампанії 1+1 media — «Спортивний фронт».

Коментарі 884

«Щодня я відчуваю біль, який приносить людям війна. Він пронизує моє серце, мов гостра шабля. І так щоразу, коли я чую про загрозу ракетного удару по моєму рідному Миколаєву. По місту, де зараз перебувають мої батьки, вся моя рідня, друзі, тренери. Їм доводиться ховатися у підвалах, щоб вижити. Усім українцям щодня доводиться боротися за свої життя…», — зазначила у відео олімпійська чемпіонка. 

 video

Окрім того, Ольга Харлан закликала всіх українських спортсменів доєднуватися до боротьби та діяти на спортивному фронті як одна команда, а також поділилася тим, як події в Україні відбиваються на її емоційному стані: 

«Дуже важко приховувати емоції, коли за день до твоїх змагань на Миколаїв направляють 53 ракети. Через це, власне, і виходять такі спортивні результати… Доводиться вести війну ще й зі своїми емоціями. Воюю ще й проти допуску росіян та білорусів до міжнародних змагань…Ходять чутки, що російських спортсменів будуть допускати до змагань. Ми боремося за те, аби це не відбулось». 

До слова, 26-го листопада  у швейцарській Лозанні відбудеться конгрес Міжнародної федерації фехтування (FIE), під час якого буде розглядатися подальший статус участі спортсменів з росії та білорусі в змаганнях та турнірах. До того ж на порядку денному ратифікація рішення Виконавчого комітету щодо призначення тимчасового президента. Нагадаємо, що раніше FIE очолював російський мільярдер Алішер Усманов. 

Додатково група 1+1 media спільно з Національною федерацією фехтування України закликає небайдужих ділитися постами із хештегами кампанії та закликати Міжнародну федерацію фехтування (FIE) до недопуску росіян та білорусів. Ключові хештеги ініціативи — #BoycottRussianSport, #TurnOffRussia, #StandWithUkraine, #StopWar, #russiaisateroriststate. 

Відеоролик доступний до перегляду та поширення у соціальних мережах групи 1+1 media та на YouTube-каналах 1+1 і ТСН. Також соціальна кампанія транслюється в межах телемарафону «Єдині новини»

Серед майданчиків 1+1 media, які також залучені до проєкту — ТСН, «Сніданок з 1+1», «Профутбол Digital», FootballHub, «Про спорт», ТСН.ua, УНІАН, Главред, сайт телеканалу 1+1 та багато інших ресурсів. Проєкт реалізується за підтримки Міністерства молоді та спорту України, а також видання Tribuna.com.

Нагадаємо,  що у червні група 1+1 media спільно з Андрієм Шевченком, найкращим футболістом Європи 2004 року, головним тренером національної збірної України (2016-2021 рр), легендарним спортсменом, якого знають в усьому світі, та героєм України, запустили проєкт «Спортивний фронт». Це масштабна комунікаційна кампанія, а також серія ініціатив, відеороликів та акцій, покликаних привернути увагу міжнародного спортивного комʼюніті до війни в Україні. У мережі вже доступні п’ять відеороликів, героями яких стали сам Андрій Шевченко, чемпіон світу з дзюдо Георгій Зантарая, бронзова призерка Олімпійських ігор Ганна Різатдінова, бронзовий призер Олімпійських ігор Станіслав Горуна, легендарний голкіпер Олександр Шовковський, олімпійський чемпіон і срібний призер Олімпійських ігор 2016 Олег Верняєв

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода