Olkom Group представляє оновлену торгову марку «Смачно як завжди»

Olkom Group провела ребрендинг торгової марки «Смачно як завжди» і оновила її асортиментний ряд.

Комментарии 1107

 Лінійка маргаринів поповнилася двома новими позиціями: «Вершковий» 72,5% і «Домашній» 50%. Асортимент майонезних продуктів повністю змінився і включає в себе найбільш затребувані серед покупців види: майонезний соус жирністю 30% і класичний майонез жирністю 67%. Комплексний проєкт зі зміни логотипу бренду і дизайну упаковки майонезної продукції виконала студія відомого українського дизайнера Юрка Гуцуляка.

ТМ «Смачно як завжди» – бренд Групи компаній Olkom c 15-річною історією і традиціями якості. Мета його редизайну – освіжити сприйняття бренду у цільової аудиторії, сформувавши при цьому імідж сучасного високоякісного продукту за доступною ціною. «Зміни завжди йдуть на користь. Вони дозволяють по-новому поглянути на знайомі речі і допомагають залишатися успішними в своїй ніші, – прокоментувала Ольга Твердохліб, директор з маркетингу Olkom Group. – «Смачно як завжди» останнім часом сприймалася скоріше, як зріла марка, яка не відповідає сучасним тенденціям. Тому було прийнято рішення, що бренд з ностальгічного і застарілого повинен стати сучасним, яскравим і помітним на полиці».

Для оновлення дизайну упаковки майонезних продуктів ТМ «Смачно як завжди» компанія звернулася в студію графічного дизайну Юрка Гуцуляка, з якої вже є успішно реалізований спільний проєкт зі створення дизайну упаковки для рослинних спредів «Селянське» та «Вершкове». У студії розповіли про процес створення нової візуалізації бренду: «Майонез – це вишуканий соус, який вже давно став частиною повсякденного харчування. Відтак в новому дизайні пакування для «Смачно Як Завжди» дуже важливо було знайти баланс між доступною простотою з одного боку та апетитною елегантністю з іншого. Також важливим завданням було показати майонезний соус не як кінцеву страву, а як складову до улюблених наїдків».

В рамках проєкту був повністю оновлений дизайн упаковки майонезів. Соковиті кольори фону посилили смакову відбудову та додали бренду необхідної сучасності і витонченості. Також дизайнери змінили логотип торгової марки і пропрацювали логоблок. Назва бренду стала набагато легше зчитуватися: розташування на плашці незалежно від формату упаковки робить його пізнаваним і помітним.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода