Оля Полякова і Bomond презентували зірковий бренд косметики та фірмовий онлайн-магазин

Мережа косметики і парфумерії Bomond та поп-діва Оля Полякова презентували інтернет-магазин із фірмовою beauty-продукцією. Улюблена зірка мільйонів українців створила першу лінійку під власним брендом. Зараз у продажі представлені декоративна косметика (туш, тіні, підводка) та парфумована вода “Королева ночі”.

Комментарии 2572

Ідею колаборації поп-діви з мережею Bomond запропонувала команда агенції Art Nation Agency, яка розвиває ліцензійну програму селебріті-бренду Олі Полякової. Дизайн лінійки створювали, надихаючись стайлгайдом, розробленим попередньо дизайн командою агенції. Щоб підкреслити зв'язок продукції із зіркою, у пакування інтегровані ключові елементи бренду: фірмовий образ королеви, логотип, сяючі ефекти, блиски та мотивуючі цитати зірки.

Проєкт, створений у синергії сильних брендів, приречений на успіх. Саме такою ми бачимо колаборацію зірки Олі Полякової й мережі Bomond. Ми радіємо, що нашу ідею почули. Кожна зі сторін побачила свої переваги у співпраці. Запуск фірмової зіркової лінійки косметики та парфумованої води схвально оцінили шанувальники співачки. Команди вже працюють над розвитком та розширенням лінійки. Вона буде розвиватися та втілювати нові beauty-тренди, які розділяє і транслює Оля Полякова. Це значуща подія на ринку beauty-ритейлу України”, говорить Альберт Саргсян, Head of Licensing компанії Art Nation Agency.

Запуск лінійки відбувся у лютому. Оля Полякова презентувала своїм шанувальницям косметику та парфумовану воду у прямому ефірі на офіційній сторінці @polyakova.beauty_official в Instagram. Чимало поціновувачів творчості співачки залишили схвальні коментарі про запуск зіркового beauty-бренду.

“Оля Полякова є прикладом для наслідування для багатьох жінок і дівчат, які переконані, що життя – це неймовірна пригода, яку треба прожити так, щоб було, про що згадати. Така і Оля – у всьому шукає сильні і яскраві враження, відкрита до них, йде на ризик, шукає гострі відчуття. Косметика від Олі Полякової підкреслює у своєму дизайні і якості матеріалу ці жіночі риси – сміливість, впевненість, самоіронію, цікавість і подяку за кожну хвилину, прожите в цьому найкращому зі світів”, коментує Михайло Ясинський, продюсер Олі Полякової.

 “Оля Полякова – це поп-діва, яка поєднує в собі турботливу жінку і головну Королеву українського шоу-бізнесу. Кожна жінка приділяє особливу увагу при виборі косметики, враховуючи думки інфлюенсерів. Оля має велику довіру від публіки. Завжди щира та відверта зі своєю аудиторією.

Так виникла ідея почати колаборацію саме з лінійки, яка містить усі найнеобхідніші продукти для щоденного макіяжу. Усі відтінки та текстури розроблені особисто Олею Поляковою. Неприхованим хітом лінійки є підводка «Зіркові стріли». Саме цей продукт є візитною карткою стилю Олі Полякової. Також Оля дуже хотіла, аби кожна жінка, використавши її косметику, змогла відчути себе справжньою королевою. Так з’явився слоган – “Пробуди в собі королеву!”, додає Ірина Дмітрова, керівник підрозділу брендів, група Bomond.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода