Бренд краси L'Oréal співпрацює з платформою для аватарів Ready Player Me для мультибрендового партнерства, яке й надалі прагне розвивати більш інклюзивний характер серед аудиторії Web3, пишє Adweek.
Бренди компанії Maybelline New York і L'Oréal Professionnel створюватимуть макіяж і зачіски для аватарів гравців за допомогою програми Ready Player Me, яку можна застосовувати на 4000 платформах і додатках по всьому світу, включаючи Spatial, HiberWorld і VRChat.
Зовнішній вигляд був розроблений і підібраний у партнерстві з 3D-художниками, щоб дати кожному у віртуальному світі можливість висловити свій особистий стиль онлайн.
Бренди компанії Maybelline New York і L'Oréal Professionnel створюватимуть макіяж і зачіски для аватарів гравців за допомогою програми Ready Player Me, яку можна застосовувати на 4000 платформах і додатках по всьому світу, включаючи Spatial, HiberWorld і VRChat.
Зовнішній вигляд був розроблений і підібраний у партнерстві з 3D-художниками, щоб дати кожному у віртуальному світі можливість висловити свій особистий стиль онлайн.