Оновлене позиціонування каналу ТЕТ

Управління телеканалом це не тільки прем’єри, серіали та яскраві шоу. Це кропітка робота, яка зазвичай залишається непоміченою і без обговорень.

Комментарии 890

Все що відбувалося і відбувається із телеканалом — це еволюційні зміни, ціль яких була і залишається бізнес-ефективність.

Для досягнення своїх цілей ТЕТ необхідно було нарощувати комерційну аудиторію телеканалу. Саме таку позитивну динаміку ми можемо відслідкувати у період з 2011 року по ключовим аудиторіям: 8-40 и 18-54, вся Україна; 18-54, 50-.

Ще одним дуже важливим етапом для досягнення ефективності — було вирівняти піки перегляду телеканалу. Щоб отримати такий результат, телеканал планомірно змінював профіль аудиторії. І якщо у 2014 році ТЕТ - дитячий канал з піками у ранковому слоті, то зараз ми бачимо зростання у вечірньому праймі.

Завдяки копіткій роботі ТЕТ досягнув позитивної маржинальності сітки у 2018 році, а вже у першому півріччі 2019 року — позитивної маржинальності і сітки, і всього каналу.

Тобто телеканал ТЕТ — це бізнес, а його ціль — прибуток. 

Зміна профілю аудиторії ТЕТ

Оптимальним варіантом при виборі нового ядра цільової аудиторії стали жінки віком 25-34 з невеликих міст (50,000-). Переорієнтація на цю частину аудиторії відбулася саме 12 серпня, коли ТЕТ представив глядачам низку прем’єр, нову графіку та слоган.

Позиціонування бренду ТЕТ

На ТЕТ завжди можна знайти безпечний, актуальний та реалістичний розважальний контент, що допомагає поглянути на проблеми під новим кутом та відпочити. Тут ніколи не буде новин, шокуючого чи занадто “дорослого” контенту — тому ТЕТ завжди можна вмикати при дітях.

ТЕТ показує реальне життя та тримає глядача в курсі актуальних трендів. Це відображається в продуктах каналу: реаліті-шоу, ситкомах, ромкомах, комедійних серіалах та фільмах.

Тобто ТЕТ — це телеканал миттєвого гарного настрою.

Нова графіка та слоган

Новий слоган ТЕТ “Тиць — і ти усміхаєшся!”. “Тиць” — це момент, який перетворює буденні речі та події на привід для усмішки. ТЕТ допомагає своїм глядачам завжди залишатися на боці позитиву.

Логотип ТЕТ залишився незмінним, проте оновилися кольори та графічне оформлення каналу. Тепер кола з логотипу оживають та стають активаторами настрою “Тиць”. Частини логотипу взаємодіють з іншими елементами графіки та вмикають настрій в іміджевих заставках каналу.

Основний колір графіки — фіолетовий. Його урівноважують помаранчевий та жовтий. Ці кольори передають сонячний та життєрадісний настрій ТЕТ та додають яскравості, яку так любить аудиторія каналу.

Розробкою нового позиціонування займалася команда телеканалу ТЕТ спільно з експертною групою Квенді. Графічний пакет підготувала команда ТЕТ спільно з 1+1 Design, а оновленням сайту займалися 1+1 Digital.

Сітка каналу на новий сезон

Сітка каналу не змінюється.

Ранок: дитячо-сімейні фільми та мультфільми.

День: улюбленні ситкоми, романтичні комедії, реаліті-шоу з яскравими учасниками.

Вечір: ситкоми та улюблені шоу, що допомагають прикрасити рутину та посміятися над собою та іншими.

Кінослот (щоп’ятниці з 21:00 до 23:00) також залишається у сітці: якісні фільми для родинного перегляду.

Наші продукти

Для нового сезону ТЕТ підготував низку нових продуктів, що будуть цікаві глядачам та відповідають новому позиціонуванню, а також прем'єрні сезони вже улюблених продуктів: “СуперЖінка”, “Королі палат”, “Друге життя Василини Павлівни”, “4 весілля”, “Панянка - Селянка”, “Вечірка”, “Одного разу під Полтавою”, “Танька і Володька”. А також у понеділок ТЕТ переїдуть “Ігри приколів”. Вони зібрані по-новому, під глядача ТЕТ, і будуть рецептом гарного початку тижня.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода