Оновлений дизайн ТМ “Верес” від Gram Branding

Як оновити пакування для лідера категорії та не втратити його впізнаваність? Розповідаємо на прикладі нового кейсу.

Комментарии 1770

Завдання

Не дивлячись на те, що Верес добре знають, відшукати його на полицях супермаркетів доволі складно. Він ховається у візуальному шумі поруч з іншими подібними брендами-конкурентами. І лінійки, і товари слабко диференціювались між собою через перенасичення етикетки візуальними елементами.

Ми вирішили зробити етикетку візуально більш зрозумілою для покупця, в той же час не впровадивши кардинальних змін. Адже тут маємо справу з брендом, який легко впізнати з першого погляду на банку.

Рішення

Ми зберегли без змін найвпізнаваніші елементи дизайну упаковки Верес: форму банки, логотип та геометричну фігуру в формі щита у самому центрі етикетки. Останню ми лише візуально полегшили. Щит перестав відволікати увагу від основного повідомлення - назви товару. Стало простіше зчитати, що перед тобою, - аджика чи лечо.

Також ми прибрали зайві візуальні шуми та зробили зелений (брендовий колір Вереса) основним кольором фону етикетки.  Диференціація лінійок за допомогою кольору стала більш помітною. Шрифтовий логотип ми відчутно збільшили. З одного боку, так ми уніфікували дизайн упаковки, з іншого - спростили людям життя. Адже відтепер знайти Верес на полицях стало просто: шукаєш очима зелену видовжену банку з білим лого.

Щоб скерувати погляд людини відразу на назву продукції, ми побавились зі світлом. Воно падає чітко в центр композиції, тож, скажімо, напис “баклажани в аджиці” - це перше, на що покупець звертає увагу.

Люди звикли читати зліва направо, таким же чином ми сприймаємо візуальну інформацію. Саме тому фудзону ми сформували так, що спершу увага людей фокусується на основних інгредієнтах продукту, які розташовані ліворуч, а потім зчитує додаткові - праворуч. Тобто, якщо, скажімо, перед нами банка баклажанів з аджикою, ми спочатку побачимо, що це страва з баклажану, а потім те, що туди входять також помідорки, часник, спеції, тощо. 

Зараз вся продукція ТМ Верес виглядає цілісно, її легко помітити на полиці поруч із конкурентами. Тепер лінійки простіше розрізняти завдяки різним кольорам, а з етикетки чітко зрозуміло, яка це продукція та з чого вона зроблена.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода