Оновлений фірмовий стиль Ekonombud

FRIDAY Agency розробили ребрендинг для лідера ринку тепло- та гідроізоляції Ekonombud.

Комментарии 1332

Ekonombud — лідери ринку тепло та гідроізоляції. Компанія використовує унікальну технологію, яка дає змогу надійно, екологічно та швидко ізолювати будь-які форми.

Завдання:

Компанія активно розвивалась та потребувала оновлення візуальної мови та цілісності в комунікації.

Рішення:

Цільова аудиторія Ekonombud — дорослі чоловіки, які будують не будинок, а справжню фортецю. Тому бренд повинен бути мужнім, але в той же час простим та зрозумілим.

Головним символом незмінно залишається журавель, який тепер має більш лаконічний та сучасний вигляд.

Фірмовий лелека отримав сучасніший та динамічніший вигляд, а логотип стилізували, щоб поєднання виглядало більш гармонійним.

Основні графічні елементи створені для відображення поля діяльності компанії — гідроізоляція, теплоізоляція, будівництво.

Тепло, вода та будівництво — символи, які стали основними графічними елементами.

Другорядні графічні елементи використовується для оформлення різного плану зображень. Створені для підтримки візуальної мови основних елементів.

Синій колір був присутній ще до ребрендингу, ми підсилили його яскравим помаранчевим, щоб отримати пряму асоціацію з теплом.

Результат:

Компанія отримала оновлений фірмовий стиль, який викликає довіру та впізнаваність на ринку.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода