Оновлення Google щодо покращення конфіденційності користувачів у цифровій рекламі

Конфіденційність є основою нашої роботи в Google, а також бачення процвітаючого Інтернету, де люди в усьому світі можуть й надалі отримувати доступ до контенту з рекламною підтримкою, будучи впевненими, що їхня інформація є захищеною.

Комментарии 1155
Але для того, щоб цього досягти, Google повинен підвищити прозорість роботи цифрової реклами, запропонувати користувачам додатковий контроль та гарантувати, що вибір людей щодо використання їхніх даних не буде порушено чи проігноровано.

Сьогодні Google представляє оновлення роботи в цих областях, включно з новими інструментами, які надають людям більше інформації про рекламу, яку вони бачать. Також представляє нові ресурси для маркетологів та видавців, які пропонують рекомендації щодо того, як орієнтуватись у сьогоднішніх умовах конфіденційності, а також приклади реальних дій від брендів та медіа-компаній, які надають ефективну рекламу, слідуючи всім вимогам конфіденційності, і відповідально використовують дані.

Більша прозорість, більше контролю

Протягом багатьох років Google пропонував функцію під назвою “Чому я бачу це оголошення?” (Why this ad), де за допомогою позначки в цифровій рекламі користувачі можуть отримати більше інформації про деякі фактори, які використовувались для вибору оголошення для них, або обрати опцію не показувати цю рекламу. Щодня відбувається понад 15 мільйонів взаємодій користувачів з цією функцією, оскільки люди прагнуть дізнатися більше про рекламу, яку вони бачать, та контролювати її.

Протягом наступних кількох місяців компанія буде вдосконалювати досвід роботи з новою функцією під назвою “Про це оголошення” (About this ad), яка також покаже користувачам підтверджене ім’я рекламодавця у кожному оголошенні. Функція “Про це оголошення” спочатку буде доступна для макетних оголошень, придбаних через Google Ads і Display & Video 360, і буде запускати її на інших рекламних майданчиках протягом 2021 року.
Наше зобов'язання полягає в підвищенні прозорості та наданні користувачам більше контролю за межами оголошень, які показує Google. Через складність екосистеми цифрових оголошень та велику кількість залучених організацій користувачам зазвичай не зрозуміло, навіть які компанії беруть участь у показі реклами. Щоб надати людям детальну інформацію про всі оголошення, які вони бачать в Інтернеті, ми випускаємо новий інструмент під назвою Ads Transparency Spotlight, який тепер доступний для тестування як альфа-розширення з Веб-магазину Chrome. Google продовжуватиме вдосконалювати це розширення на основі відгуків користувачів, і з часом очікуємо запропонувати додаткову інформацію про рекламу, а також запровадити елементи керування. Інші постачальники технологій також вбудують подібні можливості прозорості та контролю у продукти, які вони пропонують.

Розвиток Інтернету з підтримкою рекламних оголошень

Chrome продовжує тестувати більше способів конфіденційного перебування в Інтернеті для підтримки цифрових оголошень за допомогою ініціативи відкритих стандартів конфіденційності – Privacy Sandbox. У рамках Privacy Sandbox було опубліковано кілька пропозицій щодо нових API, які можна буде використовувати для вибору оголошень, вимірювання конверсій та захисту від шахрайства таким чином, щоб не було розголошено інформацію про користувачів. Один із запропонованих API – для маркерів довіри, які могли б боротися з шахрайськими оголошеннями, розрізняючи ботів і реальних користувачів – тепер доступний для тестування розробниками, і незабаром ми запропонуємо ще багато іншого.

Після того, як ці підходи задовільнять потреби користувачів, видавців та рекламодавців, Chrome планує припинити підтримку сторонніх файлів cookie. Ці пропозиції активно обговорюються на форумах, таких як W3C. Команда Google з рекламних оголошень бере активну участь у цьому діалозі, оскільки заохочує будь-яку зацікавлену сторону до дій і компанія планує вбудувати нові рішення у продукти в майбутньому.
Також вивчає цілий ряд інших підходів для поліпшення конфіденційності користувачів, в той же час, гарантуючи видавцям можливість заробляти необхідне для фінансування якісного контенту, а рекламодавцям – можливість охопити потрібних людей для своїх продуктів. Наприклад, підтримує використання даних рекламодавців та видавців (на основі прямої взаємодії з клієнтами, з якими вони контактують) для надання більш релевантної та корисної інформації – доки користувачі мають прозорість та контроль над використанням цих даних. Неприйнятним є використання непрозорих або прихованих прийомів, які передають дані про окремих користувачів і дозволяють таємно їх відстежувати, наприклад, через відбитки пальців. Google вважає, що будь-які спроби відстеження людей або отримання інформації, яка могла б їх ідентифікувати, без їхнього відома та дозволу, повинні бути заблоковані. Компанія продовжимо займати впевнену позицію проти цих практик.

Значна частина розмови про покращення конфіденційності цифрових оголошень була зосереджена на Інтернеті, але існує ціла низка середовищ, в яких люди взаємодіють із цифровими оголошеннями. Наш технічний підхід та деталі реалізації можуть відрізнятися залежно від унікальних характеристик кожного з них, але наше бачення полягає в покращенні конфіденційності користувачів при збереженні доступу до безкоштовного контенту у мережі Інтернет, мобільних додатках, підключеному телебаченні, цифровому аудіо – і в будь-якому іншому середовищі, де може виникнути потреба.

Рекомендації для рекламодавців та видавців

Майбутнє цифрової реклами обіцяє появу нових технологій, нових стандартів та кращих, стійкіших підходів, але для цього знадобиться певний час. Google розуміє занепокоєння, яке відчувають багато гравців в галузі у цей перехідний період. Хоча на горизонті, безумовно, є багато змін, важливим є те, що маркетологи та видавці не чекають, а починають діяти.

Щоб допомогти вам підготуватися, зібрали низку рекомендацій для маркетологів та видавців. Від найкращих практик побудови прямих стосунків із клієнтами та управління даними, до порад щодо оцінки відносин партнера та постачальника, до практичних прикладів використання машинного навчання та хмари, ці матеріали пропонують практичні вказівки та численні реальні приклади компаній, які сьогодні успішно орієнтуються у мінливих умовах конфіденційності.
Google продовжить працювати над тим, щоб індустрія цифрових оголошень рухалась у напрямку конфіденційно-орієнтованого майбутнього. А тим часом переконайтеся, що ваша компанія налаштована на активну дискусію щодо питань конфіденційності, і що ви робите кроки зараз, щоб спланувати те, що чекає попереду.

Заматеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода