В проєкті взяли участь п’ять водійок OnTaxi з різних міст України, що розповіли свої історії роботи в таксі. У матеріалі обговорюються різні аспекти професії: сприйняття клієнтами та чоловіками-колегами, ризики небезпеки на дорозі, рівень прибутку та поради для тих, хто цікавиться цим родом діяльності.
“Проєкт "Жінки в “чоловічій” професії” створений з метою підтримки та мотивації жінок, що хочуть обрати незвичну для себе професію та показати - все можливо з відповідним настроєм та наполегливістю. Ми прагнемо, щоб українці зрозуміли: для досягнення успіху важливо перестати звертати увагу на стереотипи та не боятися обирати кар’єру за покликом душі,” - коментує Head of marketing Ontaxi Віталій Леонов.
video
За матеріалами пресрелізу