Для цього вони використали формат серії послідовних роликів на платформі YouTube.
У кампанії, створеній агенціями AMV BBDO та Grain Media, знялася зірка паркуру Джорджія Мунро, яка стала учасницею неймовірної погоні від забруднення повітря, яку глядач може контролювати у послідовній серії відеороликів.
Ролик, дія якого відбувається у великому місті, переповненому густим смогом, зображує Мунро, яка відчайдушно намагається втекти від небезпечного забруднення. Та чи зможе наша героїня врятуватися, чи потрапить у пастку? Врешті усе залежить від глядача.
Якщо він вирішить пропустити ролик, на героїню чекає небезпека та невизначеність. Проте якщо додивитися його до кінця, вона знайде свіже повітря і почне закликати до дій. Головна ідея кампанії – «Можна втікати від забруднення повітря, проте від нього не сховаєшся».
Переклад соціальної кампанії виконало бюро перекладів та локалізації Workogram.