Досить однотипної реклами фарми
Траумель від ТМ «HEEL» - препарат досить широкого спектра. При цьому він представлений у чотирьох формах: мазь, гель, таблетки, ін'єкції. Перед нами стояло завдання розробити чіпку, нетипову для фармсектора рекламну кампанію і сконцентрувати увагу аудиторії на двох форматах продукту: мазь і гель.
З чого все почалося
З інсайту, який нам і клієнтові зайшов найбільше: мова болю - це особлива мова, якою вміє говорити кожен, хто хоч раз бився мізинцем об куточок дивану. І сказати на цій мові хочеться ой як багато: як тобі боляче, як ти ненавидиш диван, як тобі шкода себе і як прикро, що з тобою це сталося! Але якщо взяти Траумель, це трагічне висловлювання можна скоротити.
І чим продовжилося
Тож наша команда Havas Digital Kyiv створила серію роликів, у яких за допомогою звуку показала повний цикл отримання травми, а за допомогою локації - розкрила особистість героя. При цьому використовували звичайні побутові ситуації: прибирання, ремонт і заняття спортом.
Кожен ролик починається зі зрозумілого кожному звуку трагедії, потім переходить у страждання і закінчується виміщенням злості на предметах. Поки герой страждає, ми бачимо антураж локації і розуміємо хто і за яких обставин отримав травму. Кожне голосіння травмованих обривається голосом диктора, який для полегшення страждань пропонує Траумель у двох форм-факторах: «Спробуй Траумель - хочеш мазь, а хочеш гель».
Кампанія складається з серії роликів (15 с і 6 с) і банерів. Матеріали ведуть на продуктовий сайт бренду, де розміщена докладна інформація про кожну форму препарату.
За матеріалами прес-релізу