OREO пропонує продовжувати грати

Компанії Mondelez International та Saatchi & Saatchi Dusseldorf запускають європейську кампанію для бренду OREO.

Комментарии 1231

Oreo – це печиво, яке так і проситься, щоб з ним погралися. Покрути, лизни, булькни в молоко. А з новою європейською кампанією бренду, розробленою Saatchi & Saatchi Dusseldorf, бренд OREO робить ще один крок вперед. Зі слоганом «Продовжуйте грати», він пропонує нам насолоджуватися ще більшою кількістю веселих моментів у повсякденному житті та використовувати їх для спілкування з іншими.

«Досить часто, кудись поспішаючи або займаючись важливими справами у житті, ми просто пропускаємо дрібнички навколо нас, які насправді є дуже особливими, не помічаємо людей та подій. Несвідомо, ми живемо у власній бульбашці, а тому упускаємо грайливі моменти», – стверджує Кіара Міссіо, заступник директора з питань капіталу та інновацій Treat Biscuit у регіоні ЄС. «OREO допомагає розкрити нам своє ігрове «Я», щоб допомогти нам краще спілкуватися з іншими. Справа у тому, що нам легше знайти спільну мову, коли у нас грайливий настрій».

У рекламному ролику, який Saatchi & Saatchi Dusseldorf розробили разом з компанією Markenfilm Hamburg та режисером Рунаром Інгі, зображено як  батько з маленькою донечкою поспішають на вокзал. Спочатку чоловік дивиться лише у свій смартфон, у той час як дівчинку приваблює гра вуличного музиканта. Лише коли маленька дівчинка пропонує тату печиво OREO, і він розкручує дві половинки, він починає захоплюватися музикою і спонтанністю грайливого моменту. Вони починають разом весело танцювати і насолоджуватися зв’язком у такий особливий для них час.

«Наше повсякденне життя пропонує нам безліч можливостей, щоб разом з іншими пережити веселі, грайливі моменти. Нам потрібно лише відкритися для них. Нова кампанія OREO нагадує нам, що не варто так поспішати кожного дня, а краще розділити спонтанні моменти радості з іншими», – вважає Крістіан Анхут,  виконавчий креативний директор компанії Saatchi & Saatchi Dusseldorf. «Неважливо, звідки ми і скільки нам років, після року роботи і навчання з дому унаслідок локдаунів, усім хотілося би більше спілкування один з одним. Навіть якщо це спонтанний танець під мелодію вуличного музиканта».

Кампанія стартує усередині травня і триватиме протягом року на телебаченні і онлайн у 27 країнах Центральної та Східної Європи.

Переклад статті виконало бюро перекладів та локалізації Workogram.

 video
sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода