ОРРО AED Україна стає генеральним спонсором найсекретнішого шоу «Маска» на телеканалі «Україна»

Компанія ОРРО AED Україна занурилась в самісінький вир подій масштабного музичного шоу «Маска», яке із 16 січня вперше транслюється на телеканалі «Україна». Бренд ОРРО не лише виступив генеральним спонсором проєкту, але й інтегрував в шоу свої смартфони, демонструючи їхні надможливості.

Комментарии 1063

«Маска» — це адаптація всесвітньо відомого формату The Masked Singer. Ексклюзивні права на шоу телеканал «Україна» придбав у компанії Fremantle. Учасниками телепроєкту стали знаменитості. Але їх важко впізнати через незвичайні костюми, які створюють одразу два дизайнери. У ролі замаскованих виступають не лише актори, вокалісти й артисти інших жанрів, але й спортсмени та навіть політики. Взяти участь у «Масці» хотіли близько 100 відомих українців — на одне місце претендували по 5 осіб! Утім організатори шоу обрали 16 фіналістів. Тепер судді візьмуть на себе роль детективів і за поодинокими підказками намагатимуться вгадати, хто ховається за маскою Дракона, Пави, Сонця, Буйвола й інших персонажів.

Шоу стартувало 16 січня та транслюватиметься щосуботи. Протягом 12 епізодів українці розпізнаватимуть замаскованих зірок, а потім визначать переможця шляхом голосування. Ведучим телепроєкту став Володимир Остапчук, а зірковими експертами-детективами — DZIDZIO, Оля Полякова, NK й Андрій Данилко.

Найсекретніше музичне шоу формату The Masked Singer має успіх у 29 країнах, як-от США, Німеччина, Франція, Італія, Китай, Австралія тощо. Відтепер розкривати інтригу та дивуватися перевтіленню зірок можуть й українці. До створення мегашоу канал «Україна» залучив найкращих режисерів-постановників, музичних продюсерів і хореографів. Дійство такого масштабу відбуватиметься в Україні вперше.

Звісно, для молодої компанії ОРРО AED Україна всесвітньо відомий проєкт — чудова нагода заявити про себе. До того ж яскравість, інноваційність, масштабність і грандіозність «Маски» повністю відповідають філософії бренду, що прагне надавати користувачам неперевершений досвід і нові можливості.

Утім ОРРО інтегруватиметься не лише як бренд. Шляхом взаємодії з учасниками шоу, секретними масками, декораціями та надзвичайними костюмами компанія продемонструє можливості та функції своїх смартфонів, зокрема фото- та відеокамери. Для реалізації цієї мети вибрали ОРРО Reno4 серію, нещодавно презентовану в Україні. ОРРО Reno4 серія, представлена на вітчизняному ринку гаджетами ОРРО Reno4 Pro й ОРРО Reno4 Lite, — це преміальна якість, стильний дизайн, практичність, широка функціональність і молодіжний дух, що поєднує всі переваги серії.

Наприкінці першого сезону «Маски» ОРРО AED Україна представлять новий продукт і, відповідно до концепції секретного шоу, поки приховують інформацію про нього. Так само як і імена замаскованих знаменитостей, назву нового гаджета ОРРО глядачі дізнаються наостанку.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода