Рекламний фільм та кампейн до Дня вишиванки розкриває нові символи традиційного одягу.
Колись давно українці надавали кожному символу вишиванки своє значення. Ромб із крапкою посередині символізував засіяне поле, а фігурка коника відповідала за здорову худобу та добробут. А що сьогодні означає для українця чи українки одягти вишиванку? Про що це для нас? — на ці питання ми намагались відповісти в рамках стратегії та першої масштабної рекламної кампанії для бренду ETNODIM, який створює найкращі вишиванки, поєднуючи сучасне етно з народними традиціями.
Наш варіант відповіді на це питання ліг в основу рекламної кампанії до Дня вишиванки.
Ролик
Сьогодні вишиванка символізує для нас все те, що робить нас українцями, все, що зворушує, надихає, викликає ностальгію, а інколи й обурення. Це і грізний портрет Шевченка в шкільному класі, і перший поцілунок в таборі Артек, і пісні Івасюка на українському радіо, і недолуге новорічне привітання Леоніда Кучми, і Майдан, і «Територія А».
Із цих нових символів ми створили бренд-відео. Також ETNODIM розробив капсульну колекцію з новими символами вишиванки, де дозволив собі вийти за межі звичного та розмістив серед традиційних мотивів мапу Криму, київський каштан, значок Tinder і Instagram (якщо раніше молоді дівчата задля того, щоб знайти пару, вишивали на сорочках пару солов’їв, то зараз їм на допомогу прийшли соцмережі).
Ми доповнили кампанію маскою-ворожінням для Instagram, де користувачі можуть отримати відповідь на питання «Про що моя вишиванка» у вигляді знайомих цитат та нових вишитих символів.
Стратегію кампанії, ідею та сценарій розробила креативна агенція DRAMA QUEEN. Над рекламним фільмом працювали режисер Олександр Стеколенко та продакшн студія tvlab. Зйомка проходили 2 дні в Києві. Справжніх овечок знімали на сходах БЦ Торонто. В ролях Ірини Білик, Скрипки, Вакарчука та Вакули знялась модель Таня Рубан. Музику написав композитор та музикант Cepasa.
За матеріалами прес-релізу