Особливості експертизи рекламних матеріалів у 2022 році

Одним з постiйнодiючих напрямків діяльності Всеукраїнської рекламної коаліції є проведення експертиз рекламних матеріалів на відповідність законодавству України. Цю роботу ВРК продовжує й у воєнні часи, але 2022 рік мав свої особливості.

Коментарі 1134

Майже весь 2022 рік (за винятком кількох місяців навесні) до ВРК поступали запити про проведення незалежних експертиз рекламних матеріалів. На думку ВРК, це добрий знак для індустрії в цілому. Звісно, зі зрозумілих причин, кількість таких запитів скоротилася вдвічі. Крім того, після початку війни, запити надходять з регіонів, де немає активних бойових дій, здебільшого це Івано-Франківська, Хмельницька, Черкаська області, а також місто Київ.

Фахівці ВРК відмічають, що у 2022 році майже 65% запитів стосувались реклами, яка була розміщена в інтернеті, у соціальних мережах Facebook, Instagram та на відеохостингу Youtube. Це найвищий показник запитів щодо онлайн реклами за всі 25 років, які ВРК займається своєю експертною діяльністю.

Також вперше, але не зовсім несподівано для фахівців ВРК, на лідируюче місце у 2022 році вийшли запити, що стосуються питань рекламування азартних ігор, вони склали 55% від загальної кількості.

Друге та третє місце ділять традиційно товари з особливостями рекламування, а саме реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів (15%) та реклама лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації (10%).

Ще 20% складають інші питання рекламування, серед них такі як реклама об'єктів будівництва, АЗС, знижки цін на продукцію, а також питання порівняльної, недобросовісної та дискримінаційної реклами, тощо.

У 2023 році ВРК продовжує свою роботу щодо юридичних експертиз реклами. Звернутись за незалежною експертизою рекламних матеріалів на відповідність законодавству можно за електронною адресою [email protected] Для членів ВРК та державних органів проведення експертиз є безкоштовним.

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода