Маркетингові бюджети стрімко зросли у першій половині року, але це відновлення почало сповільнюватися у серпні та вересні.
Телебачення – це єдиний засіб масової інформації, в якому спостерігається подальше стабільне зростання бюджету, до позначки 59,8 у вересні.
За оновленими показниками Індексу світового маркетингу (ІСМ) від WARC Data, відновлення маркетингових бюджетів сповільнилося в останній місяці.
ІСМ – це щомісячний показник стану глобального маркетингу, розроблений WARC, в основі якого лежить поточна ситуація серед практикуючих спеціалістів. Значення індексу понад 50,0 означає зростання, а менше 50,0 свідчить про зниження. Спеціалісти, які беруть участь в опитуванні отримують повний аналітичний звіт.
Маркетингові бюджети стрімко зросли у першій половині року і досягли свого максимуму в липні. Проте з того часу зростання сповільнилося до значення індексу 63,1, зафіксованого у вересні.
Сповільнення темпів росту характерне для більшості засобів масової інформації, при цьому найбільш стабільні показники спостерігалися для цифрових (70,3) і мобільних (70,1) бюджетів, але у порівнянні з максимальним липневим значенням в обох галузях все ж таки можна помітити сповільнення. Пік розвитку засобів зовнішньої реклами був виявлений у серпні, після чого розпочався спад, у той час як бюджети для радіо повільно збільшуються. Бюджети на пресу постійно покращувалися, але у вересні вони зазнали швидкого спаду.
Телебачення – це єдиний засіб масової інформації, в якому спостерігається подальше стабільне зростання бюджету, до позначки 59,8 у вересні.
За даними останнього звіту, сповільнення відновлення маркетингових бюджетів спостерігається в Північній і Південній Америці, Азійсько-Тихоокеанському регіоні та Європі. У вересні також сповільнився розвиток умов торгової діяльності, у той час як рівень персоналу продовжує зростати.
Індекс світового маркетингу – це унікальний щомісячний показник стану глобального маркетингу.
Якщо ви зараз працюєте на власника бренда, ЗМІ, креативну чи рекламну агенцію – або будь-яку іншу організацію, пов’язану зі сферою маркетингу – будь ласка, беріть участь у нашому опитуванні. Учасники отримують повний звіт.
Переклад статті здійснило бюро перекладів та локалізації Workogram.