Острів українських нагород: як агенція Bickerstaff.657 отримала нагороду Communication Arts

Добрі новини українського креативу, яких ви, можливо, не чули. Київська креативна агенція Bickerstaff.756 отримала найвищу відзнаку Award of Excellence на цьогорічному фестивалі Communication Arts за брендинг для острова Хортиця. Що українською означає — все найкраще, досконалість, луччість та прекрасність.

Коментарі 1382

Що таке Communication Arts

Communication Arts — найбільший міжнародний журнал про дизайн, який існує з 1959 року. Через рік журнал започаткував щорічний конкурс журі. Ключовий фестиваль дизайну настільки розрісся, що врешті-решт розділився на чотири щорічні напрями: графічний дизайн, реклама, фотографія та ілюстрація. Нагорода Communication Arts вважається однією з найбажаніших нагород у сфері дизайну, оскільки судді оцінюють креативність в чистому вигляді, а не рентабельність проєкту.

Одні з перших випусків журналу Communication Arts
Одні з перших випусків журналу Communication Arts

Серед світових компаній, які брали участь у Communication Arts і були відзначені міжнародним журі всесвітньо відомі Apple, Coca-cola, Toyota, Samsung, Nike, McDonalds, а тепер і брендинг українського острова Хортиця.

Нагорода Communication Arts
Нагорода Communication Arts

Також однією з відомих дизайнерських робіт в і історії Communication Arts є обкладинка Стефана Загмайстера для легендарного американського рок-виконавця Лу Ріда. Стефан Загмайстер один із найвпізнаваніших дизайнерів нашого часу. Він створював обкладинки  для альбомів The Rolling Stones і Talking Heads, працював з HBO і Музеєм Гуггенхайма і два рази отримав «Греммі».

Постер Стефана Загмайстера у виданні Communication Arts
Постер Стефана Загмайстера у виданні Communication Arts

Також СА була першим великим виданням в області дизайну, яке створило веб-платформу у 1995 році. Серед відомих журі Communication Arts були Майкл Берут — графічний дизайнер, критик дизайну, розробив логотип для президентської кампанії Хілларі Клінтон у 2016 році, Лі Клоу — голова і глобальний директор TBWA \ Worldwide, Паула Шер —  графічна дизайнерка, яка створила фірмовий стиль для Метрополітен-опера та Музею сучасного мистецтва у Нью-Йорку.

Окрім цього, у складі журі був відомий Мілтон Глейзер — американський графічний дизайнер, співзасновник «Push Pin Studios», «New York Magazine». Саме він розробив логотипи «I ❤ NY», «Brooklyn Brewery» та психоделічний постер Бобу Ділану. Його роботи знаходяться у музеях усього світу.

Фото: Роботи Мілтона Глейзера
Фото: Роботи Мілтона Глейзера

Нагорода за луччість для Bickerstaff.878 та Хортиці

Цього року Communication Arts відзначав вже 63 фестиваль, а журі складалось з 10 креативних директорів з різних країн — від США до Китаю. Цього року було подано понад 3 тисяч робіт, а відібрано лише 143 дизайна від топових креативних директорів, арт-директорів та студентів з усього світу. І серед них — брендинг Хортиці. А це означає, що вкотре українські проєкти відзначаються на найбажаніших креативних нагородах світу і закохують світ в український креатив.

Завданням команди Bickerstaff.657 було створити оновлений бренд для національного заповідника Хортиця. Цей проект став можливістю доторкнутися до історичного першоджерела і показати його своїми очима. Майже півроку агенція жила містикою острова, щоб  поділитися її секретами.

Брендинг Хортиці підкорив не тільки українців, але і серденько міжнародного дизайнерського фестивалю Communication Arts. У дизайні системи використали принцип шторки-лаштунків. Він масштабується на весь контент (графіка, ілюстрація, фото або шрифт). Створена графіка розкривається залежно від кількості часу та занурення в історію острова.

 Сannes Lions - Khortytsia

Острів Хортиця — це символ української волі та таємничості. Команда Bickerstaff.635 придумала графічну подорож для всіх, хто хоче побачити, почути та відчути українську силу і знання острова. Найголовніше — чим більше ми поринаємо у світ Хортиці, тим більше пізнаємо себе в її історії. Сьогодні це пізнання трансформувалось у більш глибокий рівень. Бо тепер українці знайшли і пізнали свою силу в єдності. І про цю єдність варто продовжувати говорити ще більше і голосніше в усьому світі.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода