Що таке Communication Arts
Communication Arts — найбільший міжнародний журнал про дизайн, який існує з 1959 року. Через рік журнал започаткував щорічний конкурс журі. Ключовий фестиваль дизайну настільки розрісся, що врешті-решт розділився на чотири щорічні напрями: графічний дизайн, реклама, фотографія та ілюстрація. Нагорода Communication Arts вважається однією з найбажаніших нагород у сфері дизайну, оскільки судді оцінюють креативність в чистому вигляді, а не рентабельність проєкту.
Серед світових компаній, які брали участь у Communication Arts і були відзначені міжнародним журі всесвітньо відомі Apple, Coca-cola, Toyota, Samsung, Nike, McDonalds, а тепер і брендинг українського острова Хортиця.
Також однією з відомих дизайнерських робіт в і історії Communication Arts є обкладинка Стефана Загмайстера для легендарного американського рок-виконавця Лу Ріда. Стефан Загмайстер один із найвпізнаваніших дизайнерів нашого часу. Він створював обкладинки для альбомів The Rolling Stones і Talking Heads, працював з HBO і Музеєм Гуггенхайма і два рази отримав «Греммі».
Також СА була першим великим виданням в області дизайну, яке створило веб-платформу у 1995 році. Серед відомих журі Communication Arts були Майкл Берут — графічний дизайнер, критик дизайну, розробив логотип для президентської кампанії Хілларі Клінтон у 2016 році, Лі Клоу — голова і глобальний директор TBWA \ Worldwide, Паула Шер — графічна дизайнерка, яка створила фірмовий стиль для Метрополітен-опера та Музею сучасного мистецтва у Нью-Йорку.
Окрім цього, у складі журі був відомий Мілтон Глейзер — американський графічний дизайнер, співзасновник «Push Pin Studios», «New York Magazine». Саме він розробив логотипи «I ❤ NY», «Brooklyn Brewery» та психоделічний постер Бобу Ділану. Його роботи знаходяться у музеях усього світу.
Нагорода за луччість для Bickerstaff.878 та Хортиці
Цього року Communication Arts відзначав вже 63 фестиваль, а журі складалось з 10 креативних директорів з різних країн — від США до Китаю. Цього року було подано понад 3 тисяч робіт, а відібрано лише 143 дизайна від топових креативних директорів, арт-директорів та студентів з усього світу. І серед них — брендинг Хортиці. А це означає, що вкотре українські проєкти відзначаються на найбажаніших креативних нагородах світу і закохують світ в український креатив.
Завданням команди Bickerstaff.657 було створити оновлений бренд для національного заповідника Хортиця. Цей проект став можливістю доторкнутися до історичного першоджерела і показати його своїми очима. Майже півроку агенція жила містикою острова, щоб поділитися її секретами.
Брендинг Хортиці підкорив не тільки українців, але і серденько міжнародного дизайнерського фестивалю Communication Arts. У дизайні системи використали принцип шторки-лаштунків. Він масштабується на весь контент (графіка, ілюстрація, фото або шрифт). Створена графіка розкривається залежно від кількості часу та занурення в історію острова.
Острів Хортиця — це символ української волі та таємничості. Команда Bickerstaff.635 придумала графічну подорож для всіх, хто хоче побачити, почути та відчути українську силу і знання острова. Найголовніше — чим більше ми поринаємо у світ Хортиці, тим більше пізнаємо себе в її історії. Сьогодні це пізнання трансформувалось у більш глибокий рівень. Бо тепер українці знайшли і пізнали свою силу в єдності. І про цю єдність варто продовжувати говорити ще більше і голосніше в усьому світі.
За матеріалами пресрелізу