Освітній курс МАМІ+Могилянка: випуск Customer Experience 2019

У квітні 2019 року успішно завершився освітній курс Customer Experience, започаткований МАМІ спільно з кафедрою маркетингу та управління бізнесом Національного університету «Києво-Могилянська академія».

Комментарии 832

Експертна програма стартувала у січні 2019 року та мала за мету дати студентам Могилянки інноваційні інструменти  впливу  у галузі маркетингу. У сучасному світі стрімких змін та «чорних лебедів» практичні прийоми ефективного керування від провідних менеджерів галузі надають випускникам суттєву перевагу у пошуку роботи та майбутніх результатах праці.

Катерина Пічик, завідувач кафедри маркетингу та управління бізнесом факультету економічних наук НаУКМА коментує: «В цьому році співробітництво виявилось ще цікавішим - чудові лектори, сучасні завдання, яскраві проекти та гаряча боротьба за перемогу. Розголос про успішність програми створив шалений попит: на наступний рік на сертифікатну програму записались майже 300 студентів».

Інтенсив тривав 33 години - 12 тем, 13 експертів, 13 лекцій, 6 практичних занять. Digital Marketing, програми лояльності, consumer promo, секрети ефективних івентів та погляд у майбутнє – головні теми курсу. Своїм досвідом ділилися профі з Вищої Ліги Маркетингу: Наталія Морозова, Аліна Фролова, Олександр Микитенко, Марія Шляхова, Олександра Логвіненко, Юлія Корняга, Наталія Жигалкіна, Світлана Гукова, Віктор Кисляков, Юлія Голота, Світлана Степаненко, Іветта Делікатна.

Під час навчання до студентів висуваються досить високі вимоги, щоб процес був максимально ефективним. За правилами програми учасники обов’язково захищають командні роботи та готують індивідуальні проекти за реальними брифами від брендів. Цьогоріч до курсу долучилися такі компанії, як Bel Shostka Ukraine, Vodafone Ukraine, PepsiCo Ukraine (ТМ Слов'яночка), Jacobs. За результатами оцінювання зі 110 студентів набору 2019 року лише 44 отримали сертифікати, які підтверджують високий рівень знань молодих спеціалістів.

«Для мене справжнім челленджем стала робота над індивідуальним завданням, адже проект справді глобальний, цікавий і (що головне) реальний, - ділиться враженням Маргарита Прокудіна, яка набрала найбільшу кількість балів. - Лектори - професіонали у своїй справі, дуже мотивуючі та відкриті, їм приємно презентувати роботи та в них приємно вчитися. Величезна кількість дійсно якісних кейсів у різних сферах дуже круто розвивають розуміння сучасних трендів та механік».

Альона Сорокіна, трейд-маркетинг менеджер Bel Shostka Ukraine: «Вже другий рік поспіль маю чудову можливість оцінити роботи студентів в рамках освітньої програми МАМІ. Навіть за такий короткий термін зрозуміло, що рівень робіт стає все кращим з кожним роком. Є ідеї, які варті того, щоб бути реалізованими вже сьогодні. Студентам хочу побажати не втрачати своє натхнення та ніколи не боятися використовувати ті інструменти, яких ще немає на нашому ринку. Та пам'ятайте, споживачі люблять все нове, але якщо воно просте та зрозуміле для них».

Сертифікат програми доданий до диплому ВНЗ, свідчить про сучасну практичну підготовку у професії та ентузіазм студента, що безумовно є перевагою при подальшому працевлаштуванні. Крім того, фахівці ринку оцінюють випускників курсу як кадровий ресурс початкового рівня та із задоволенням запрошують на стажування в агентства.

Наталія Морозова, голова правління МАМІ: «Сприяння розвитку сфери маркетингових комунікацій є одним з головних векторів діяльності нашої організацій. Ми розуміємо, що саме якість освітнього рівня молодих спеціалістів та їх практичні знання - це основа, необхідна для формування ринку, що відповідатиме потребам майбутнього. Ми надзвичайно задоволені результатами програми 2019 року, тож наразі вже починаємо планувати наступний курс».

Всі найкращі моменти з проведення освітньої програми Customer Experience у фоторепортажі на Facebook.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода