Саме такий підхід дозволяє оцінити ті бюджети, які неможливо верифікувати за допомогою паблішерів: Facebook, Instagram, Youtube тощо. Таку перевірку забезпечують компанії Kantar Україна та Gemius. Первинну обробку даних провели SmartSolutions, надавши IAB анонімізовану інформацію.
“Війна перекреслила позитивний сценарій, який обіцяли неповні перші два місяці року. Березень 2022 року характеризувався рептильною реакцією рекламодавців, тобто майже усі рекламні активності було зупинено. З квітня поступово активізувався малий та середній бізнес, потім і частина системних рекламодавців, а диджитал ринок взяв курс на поступове відновлення та вихід з крутого піке, в якому він опинився вперше за свою історію. Ми віримо, що завдяки високій адаптивності галузь здатна до швидкого відновлення та повернення зростання після Перемоги. Поточна методологія не оцінює категорію класифайдів та лідогенерації, що за експертною оцінкою IAB Україна має додати ще мінімум 10-15% до обсягу ринку. Тестування гіпотез оцінки ринку платного пошуку продовжується, планове оновлення у квітні 2023, наші експерти очікують, що перелокація бюджетів до інструментів пошуку має бути більшою, ніж оцінювалось наприкінці минулого року. Оцінки сегментів інфлюенсер маркетингу, SMM, SEO проводяться окремим дослідженням”, – коментує СЕО IAB Україна, Анастасія Байдаченко.
“Війна перекреслила позитивний сценарій, який обіцяли неповні перші два місяці року. Березень 2022 року характеризувався рептильною реакцією рекламодавців, тобто майже усі рекламні активності було зупинено. З квітня поступово активізувався малий та середній бізнес, потім і частина системних рекламодавців, а диджитал ринок взяв курс на поступове відновлення та вихід з крутого піке, в якому він опинився вперше за свою історію. Ми віримо, що завдяки високій адаптивності галузь здатна до швидкого відновлення та повернення зростання після Перемоги. Поточна методологія не оцінює категорію класифайдів та лідогенерації, що за експертною оцінкою IAB Україна має додати ще мінімум 10-15% до обсягу ринку. Тестування гіпотез оцінки ринку платного пошуку продовжується, планове оновлення у квітні 2023, наші експерти очікують, що перелокація бюджетів до інструментів пошуку має бути більшою, ніж оцінювалось наприкінці минулого року. Оцінки сегментів інфлюенсер маркетингу, SMM, SEO проводяться окремим дослідженням”, – коментує СЕО IAB Україна, Анастасія Байдаченко.