Оцінка обсягу ринку SMM України

IAB Україна оголошує початок першої оцінки обсягу ринку SMM України та запрошує агенції взяти участь.

Коментарі 1987

Методологія розроблена робочою групою Комітету SMM IAB Україна:

І. Анкета заповнюється із анонімного імейла.

ІІ. Будь-ласка, не залишайте при заповненні жодних додаткових позначок в анкеті та не маркуйте її з міркувань конфіденційності.

ІІІ. Оцінка ринку відбувається за наступними категоріями:

1. Розробка контенту (розробка, копірайт, дизайн)    

2. Контент-продакшн (включно фото та відео)  

3. Модерація та ком'юніті менеджмент  

4. Таргетована реклама (набір підписників та рекламні кампанії, спрямовані на промо постів)   

5. Менеджмент (акаунтинг, проджект менеджмент, управління компанією, звітність)   

6. Розробка smm-стратегії    

7. Інше

IV. Оцінка проходить у 3 етапи:

1. Анонімне заповнення Анкети №1, після чого респондент отримує код, який потрібно надіслати організаторам (IAB Україна)

2. На другому етапі пулу учасників (ті, хто отримав код) надсилається Анкета №2, в якій просимо оцінити долю пула учасників на ринку SMM та долю in-house на ринку SMM

3. Після чого отримані дані агрегує команда IAB

V. Конфіденційність опитування забезпечується на першому етапі поданням даних з анонімного імейла та відсутністю маркувань, які б дозволяли визначити відправника, в самій анкеті. Другий етап — це експертне опитування за полями, які не містять конфіденційних даних. Агрегування забезпечить команда IAB. Діє політика конфіденційності IAB.

Анкета для заповнення за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/1UIV-P1xalo5XsfTtugBUv_H0mbMNSUI77XMWdg12Ez8/

Дедлайн: 29.04 (пт) 16:00

У разі будь-яких питань щодо участі, заповнення чи збереження конфіденційності проcимо писати команді IAB Україна.

Обговорити з іншими читачами:
Погода