Підсумки року 2021 для рекламної індустрії України

Всеукраїнська рекламна коаліція традиційно презентує підсумки для рекламно-комунікаційного ринку за поточний рік. Це зведені в одному документі основні події, об’єми, рейтинги, проєкти та інші результати.

Коментарі 3639

Незважаючи на всі виклики 2021 року, нам вдалося організувати всі заплановані на цей рік заходи в нових форматах і з новими партнерами та за підтримки постійних партнерів, і команда ВРК дуже задоволена кінцевим результатом.

В документі ви можете ознайомитись з:

  • Проведені галузеві заходи: Ukrainian Creative Stories & Awards (Київський Міжнародний Фестиваль Реклами, ADC*UA Awards, Ukrainian Design: The Very Best Of), Effie Awards Ukraine, Best Marketing Practices
  • Проекти ВРК: Unpacking Ads, MADMap, Effie Ukraine Education Program, Kakadu.Музей креативу
  • Об’єми рекламного ринку 2021 і прогнозом обсягів ринку 2022
  • Рейтинги агентств та рекламодавців
  • Юридичні експертизи
  • Нагорода «Слід в рекламі 2021»
  • Відзнака «10 років з ВРК»
  • Співпраця з українськими та міжнародними профільними асоціаціями та інше.

Команда ВРК запланувала на 2022 рік проведення конкурсів Ukrainian Creative Awards у травні та Effie Awards Ukraine у грудні. І маємо надію, що всі наші плани будуть реалізовані.

Повну версію Підсумків року можна знайти на сайті ВРК за посиланням.

Команда ВРК виражає подяку кожному та запрошує продовжувати будувати та розвивати нашу українську креативну спільноту. В новому році на нас чекає багато нових викликів і нових можливостей, і ми впевнені, що обов’язково разом подолаємо всі перешкоди та досягнемо успіху.

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода