Підсумки теледивлення у жовтні: як українці дивилися телебачення та які телеканали стали лідерами телеперегляду

У жовтні на українських телеглядачів чекали гучні премʼєри проєктів, які через повномасштабну війну були відтерміновані. Водночас, телемарафон «Єдині новини», який виготовляють провідні телеканали країни, продовжує втримувати високі показники телеперегляду за результатами місяця.

Коментарі 886
Фото: depositphotos.com
Фото: depositphotos.com

Підводимо підсумки теледивлення у жовтні та розповідаємо, які телеканали і продукти збирали найвищі частки. 

Нагадуємо, що поки панель Nielsen, що до війни займалася телевимірюванням, готується до перезапуску, нині ринок орієнтується на дані переглядів від ОТТ-платформ. Зокрема, платформи онлайн-телебачення Київстар ТБ, що надає релевантну інформацію для формування ТВ-рейтингів незалежного агентства BIG DATA UA. До слова, BIG DATA UA займалася альтернативними вимірюваннями теледивлення ще до війни, паралельно із Nielsen. Відповідно, в нинішніх реаліях – це єдиний можливий спосіб отримати надійні та валідні дані щодо теледивлення та запитів аудиторії.

ТОП-20 телеканалів у жовтні

Згідно даних платформи онлайн-телебачення Київстар ТБ, ТОП-20 телеканалів, як і у вересні, очолює 1+1 – флагманський канал групи 1+1 media, що транслює «Єдині новини». У порівнянні з минулим місяцем, 1+1 наростив +0,5 п.п. частки і отримав першу сходинку в рейтингу з 11,6%. Телеканал Новий, що на другій сходинці, за місяць додав +0,2 п.п. частки, а СТБ – +1,1 п.п. у порівнянні з вереснем.

Своєю чергою, 2+2 фактично зберіг свою вересневу частку, дібравши +0,1 п.п, а от ТЕТ продовжує системне зростання та за жовтень отримав +1,1 п.п. до загальної частки.

Втратили частину своєї аудиторії в жовтні телеканали з російськомовною доріжкою TV1000 Action (-0,4 п.п.) та TV1000 (-0,1 п.п.). Суттєво знизилася частка VIP Megahit – у вересні телеканал мав 2,1% частки та 10 сходинку рейтингу, проте в жовтні, втративши 0,7 п.п. частки, перемістився на 18 сходинку. Водночас, телеканал «Бігуді», який у вересні знаходився на 12 сходинці рейтингу, закріпився на 10 місці, KvartalTV з 13 сходинки у вересні опинився на 12 місці в жовтні, ПЛЮСПЛЮС з 14 місця перейшов на 13 сходинку, а 24 канал на 0,1 п.п. частки випередив НТН, зайнявши відповідно 14 та 15 позиції. Також до ТОП-20 у жовтні увійшов флагманський телеканал Inter Media Group – Інтер, опинившись на 19 сходинці.

Медіагрупи та дивлення 

Найбільше телеканалів, які потрапили у жовтневий рейтинг, входять до складу групи 1+1 media – 1+1, 2+2, ТЕТ, Бігуді, ПЛЮСПЛЮС, Paramount Comedy та Квартал ТБ. Від StarLightMedia у ТОП-20 – телеканали СТБ, ICTV та ОЦЕ, а від Inter Media Group – НТН та «Інтер».

Водночас, лідером у рейтингу медіагруп залишається група 1+1 media, яка у жовтні сумарно зібрала 29,9% частки, прибавивши майже 2 пункти в порівнянні з минулим місяцем та забезпечивши таким чином беззаперечну першість. StarLightMedia опинилася на 2-й сходинці з 23,3% частки та +1,7 п.п. порівняно з вереснем, а Inter Media Group завершила місяць на третій позиції з часткою 3,4%, втративши 0,2 п.п. від вересневої частки.

Дивлення телемарафону «Єдині новини»

У жовтні телемарафон «Єдині новини», який мовить безперебійно вже протягом більш ніж 8-ми місяців, зібрав 18% частки. Найпопулярнішим за переглядом телеканалом, що транслює марафон, є 1+1 з відривом від ICTV в 2,5 рази.

Дивлення інших новинних каналів, які не в марафоні, збирає аналогічно минулому місяцю мізерну частку телеперегляду: 24 телеканал у жовтні зібрав частку 1,6%, «Прямий» – 0,7%, «Еспресо» – 0,7%, а 5 канал – усього 0,3%. 

Прем`єри місяця та найпопулярніші продукти на платформі Київстар ТБ

У жовтні на українських глядачів та користувачів платформи Київстар ТБ чекало одразу кілька гучних телевізійних прем’єр розважальних проєктів – 2 жовтня на телеекрани повернулося улюблене музичне ТВ-шоу українців – «Голос країни». Так, премʼєрний епізод проєкту на ТЕТ зібрав 12,3% частки.

Також у жовтні пройшли відразу дві прем’єри проєктів StarLightMedia – перший епізод шоу «Холостяк» на СТБ від 28 жовтня отримав рекордну частку 21,6%, а от премʼєрні «Танці World of dance» від 30 жовтня на СТБ зібрали всього 8,4% частки. 

Одним з найпопулярніших розділів на платформі «Київстар ТБ» є серіали. Знаково, що за результатами жовтня найбільше тайтлів у рейтингу серіалів – це продукти групи 1+1 media. Так, серед ТОП-20 представлені 12 серіалів, що виготовлялися на замовлення групи або у ко-продукції: «Моя улюблена Страшко» (3 місце), «Плут» (4 місце), «Одного разу під Полтавою» (5 місце), «Козирне місце» (6 місце), «Різниця у віці» (10 місце), «Ангели» (11 місце), «Рідня» (12 місце), «Джек і Лондон» (13 місце), «З ким поведешся» (15 місце), «Ментівські війни-Харків» (16 місце), «СидорЕнки-СидОренки» (17 місце), «Слов’яни» (19 місце). Серед серіалів, що виготовляли або транслювали свого часу телеканали SLM, у рейтингу представлені такі продукти: «Кріпосна» (2 місце), «Мама» (8 місце), «Майор і магія» (14 місце) та «Нюхач» (18 місце). 7 сходинка ТОПу – серіал «Жіночий лікар», що транслювався на телеканалі «Україна». 

Водночас, серед серіалів іноземного виробництва, що представлені у ТОП-20, лише три продукти: американський серіал «Ходячі мерці» очолив ТОП, на 9 сходинці опинився аргентинський телесеріал «Дикий ангел», а на 20 місці – корейський фентезі-серіал «Історія дев’ятихвостого лиса».

Джерело даних: Київстар ТБ

Про телевимірювання від Київстар ТБ

Дані Київстар ТБ відображають зацікавленість аудиторії тим чи іншим контентом і формуються на основі перегляду тих чи інших телеканалів усіма абонентами платформи, тобто є репрезентативними для всієї платформи. Такі дані валідні та надійні за визначенням, оскільки охоплюють усіх без виключення абонентів ОТТ-платформи, а не їх невелику частину.

Звісно, телевізійна панель повинна відображати дані телеперегляду всього населення з різними типами прийому, не лише IPTV/ОТТ, проте нині і до повноцінного відновлення телевізійної панелі це неможливо. До того ж, згідно з результатами установчого дослідження, проведеного у вересні 2022 року, покриття IPTV/ОТТ становить 25,9% домогосподарств (міста з населенням 50+ тис. мешканців). Відповідно, послугами цього типу прийому користується платоспроможне населення, що регулярно сплачує за ТВ-послуги.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода