#ПідтримайСвоїх: як Visa допомагає малому бізнесу пережити пандемію

На початку локдауну місцевий бізнес проявив неабияку винахідливість, аби залишитись зі своїм споживачем

Комментарии 794

Але наслідки пандемії та тривалого карантину все ж вдарили по локальним брендам і зараз, аби залишитись на плаву, їм потрібна допомога. Тож, аби підтримати  підприємців, привернути до них увагу споживачів та віднайти шляхи подолання кризи Visa запустила глобальну платформу підтримки малого та середнього бізнесу #WhereYouShopMatters. Враховуючи специфіку кожної країни та актуальну ситуацію на ринку, в Україні ініціатива WhereYouShopMatters трансформувалась у потужний проєкт #ПідтримайСвоїх!

«Компанія Visa створила платформу #ПідтримайСвоїх, щоб насамперед допомогти малому бізнесу у діджитал-трансформації. Ми розуміємо наскільки важливо підтримувати український малий бізнес та сприяти в адаптації до нових реалій. А, ще, дуже важливою є підтримка саме аудиторії, покупців. Тому ми запропонували їм долучитись до ініціативи, розповісти про свої улюблені малі бренди на сторінках у соціальних мережах та разом створити потужну комунікаційну платформу, щоб дати можливість іншим дізнатись про українські бренди та підтримати їх», — коментує Вікторія Шапронь, Старший директор з маркетингу регіону СНГ та Південно-Східної Європи.

В рамках проєкту Visa анонсувала спеціальні пропозиції для малого бізнесу у партнерстві з провідними банками, зібрала мотивуючі історії українських підприємців та розповіла споживачам про кращі місцеві компанії. Але і це ще не все.

Серед комунікаційних агентств, які долучились до реалізації масштабної ініціативи, була і наша команда Havas Engage. Працюючи з брендом Visa вже понад 6 років, ми раді були долучитися до роботи над такою важливою ініціативою та зробити власний внесок у підтримку українського малого бізнесу.

Купуй українське!

Наша команда запропонувала ідею та розробила механіку залучення споживачів до проєкту. Щоб заохотити українців підтримати малих підприємців «гривнею», ми попросили відомих вітчизняних блогерів та лідерів думок розказати про їхні улюблені бренди made in Ukraine та зафільмувати «розпакування». Від Лідії Кошарської ми дізнались про кращі бізнеси у Тернополі, Олена Мандзюк показала свої улюблені хмельницькі бренди, а Наталія Литвин розповіла про файні львівські компанії.

Також з допомогою блогерів ми анонсували розіграш призів відомих українських брендів — книгу «Ukraїner. Країна зсередини», сертифікат у «Всі.Свої», худі «Duck Side» та бананку «Udler». Нікіта Добринін, Володимир Дантес, Дар’я Запісочна, Дар’я Білодід та інші відомі лідери думок закликали своїх фоловерів придбати будь-який товар українського виробництва та опублікувати на своїй сторінці у соціальній мережі розпаковування придбаного товару. Аби відео наших учасників були ще яскравішими, ми також створили спеціальну Instagram-маску.

До речі, запропонована нами механіка залучення споживачів в рамках глобальної кампанії #WhereYouShopMatters згодом була адаптована й використана в інших країнах, таких як Казахстан, Сербія, Грузія та Азербайджан.

#ПідтримайСвоїх: результати кампанії

Загалом, за весь період активації учасники порекомендували близько 130 локальних брендів та опублікували у соціальних мережах більше 300 публікацій з закликом підтримати український бізнес. Завдяки цьому про ініціативу дізналось близько 6,5 млн українців, а 125 відповідальних споживачів отримали свої подарунки!

За матеріалами прес-релізу.
Обсудить с другими читателями:
Погода