P&G і Карітас об'єдналися, щоб підтримати найбільш уразливих українців

Компанія P&G спільно з благодійним фондом «Карітас України» запускають соціальну ініціативу «Піклування в кожен дім»*. В рамках цієї програми самотні літні люди, люди з інвалідністю та ті, хто потрапив у складну життєву ситуацію, зможуть дистанційно скористатися послугами благодійної пральні.

Комментарии 1298

У мехаж безстрокової благодійної програми «Піклування у кожний дім» компанія P&G перенаправить усі доступні ресурси на допомогу тим, хто у цей складний період потребує її понад усе, - пенсіонерам.

Більше не треба думати про прання та сушку – представники Карітас будуть забирати брудні речі і повертати їх чистими, тим самим мінімізуючи необхідність контакту із зовнішнім світом. «Наша спільна ініціатива дозволить забезпечити догляд, турботу та затишок тисячам людей по усій країні. Подарувавши їм чистоту, ми не лише проявимо піклування, а й покажемо приклад ефективної співпраці бізнесу і благодійників, щоб зробити наш світ добрішим, а значить – кращим», - підкреслив Владислав Шелоков, директор з комунікацій і мобілізації ресурсів Карітас України.

Першим етапом локальної програми в Україні стала безплатна передача 8-ми тонн власної продукції P&G на суму більше 100 тисяч гривень найбільш незахищеним верствам населення. Цей крок дозволить отримати допомогу більше 2.5 тисячам пенсіонерів. Відповідно до того, як формуватимуться запити від партнера Карітас, компанія продовжить передавати власну продукцію і поступово розширить міста присутності проекту «Піклування у кожний дім». Загалом на сьогодні для боротьби із наслідками пандемії компанія передала 12 тонн продукції на загальну суму більше 1 мільйона гривень через благодійні фонди.

З самого першого дня своєї діяльності, компанія P&G Україна зробила благодійність невід'ємною частиною свого бізнесу. І сьогодні, під час пандемії COVID-19, коли цінність кожного слова підтримки, кожної простягнутої руки допомоги, кожної доброї справи зростає в десятки разів, компанія вирішила підтримати тих, хто як ніхто інший потребує нашої турботи і уваги - літніх людей.

У період карантину, коли саме ця категорія населення є найбільш вразливою, компанія P&G спільно з Карітас, запускає програму "Турбота в кожен дім". Більше не потрібно думати про прання і сушку – представники Карітас забиратимуть брудні речі і повертатимуть їх чистими, тим самим мінімізуючи необхідність контакту із зовнішнім світом. «Наша спільна ініціатива дозволить забезпечити догляд, опіку та затишок тисячам людей по всій країні. Подарувавши їм чистоту, ми не лише виявимо турботу, а й покажемо приклад ефективної співпраці бізнесу і благодійників для того, щоб зробити наш світ добрішим, а значить - кращим». - підкреслив Владислав Шелоков, директор з комунікацій та мобілізації ресурсів Карітас Україна.

На сьогодні P&G надає Карітас свої кращі засоби для прання, такі як Ariel, Tide і Lenor, а також засоби для чищення, такі як Mr.Proper і Fairy, що допоможе зробити цю послугу не тільки корисною і своєчасною, але й максимально якісною. "Ми хочемо підтримати людей за допомогою простих, але важлівіх речей, необхідних всім. Затишок і чистота - це базові потреби для кожної домівки, особливо в сьогоднішні непрості часи. І ми спільно з Карітас Україна готові допомогти тим, хто зараз так потребує підтримки", - сказав Дмитро Кисельов, генеральний директор Проктер енд Гембл Україна.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода