П’єш як дихаєш

Оновлена комунікація ТМ Воздух

Комментарии 1234
Легка горілка «Воздух» - це горілка з гумором. Саме тому нова комунікація «Воздуха» побудована на легких та жартівливих сюжетах, які привертають увагу споживача з перших секунд і повністю розкривають сутність бренду «П’єш як дихаєш». Філософія бренду сповідує легкість до життя та гарне почуття гумору.

Режисером роликів виступив відомий український художник-мультиплікатор Адріан Сахалтуєв.

Сюжети нових відеороликів виконані в «бешкетницькому» анімаційному стилі. Це міні-мультфільми з трьома різними веселими сюжетами. Не будемо спойлерити про що ці історії, лише натякнемо, щоб вам було цікаво дивитися… Одне можна сказати заздалегідь - після перегляду позитивний настрій вам гарантовано!
 video
Учасники комунікації:

Маркетинг-директор горілчаного напряму BAYADERA GROUP - Олександр Пономарчук
Бренд-менеджмент ТМ Воздух - Артем Сумарєв
Проект реалізовано: РА «Brandy»
Digital-розміщення: «IPlace»

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода