Doris Advertising зробили святкову історію для морозива ТМ «Рудь»

Паралельно з початком морозів ТМ «Рудь» запустила рекламу морозива. Компанія запропонувала споживачу акційну сімейну позицію «100% морозива», збільшену на 20%.

Комментарии 1085

Рекламна кампанія «Стовідсотково святкове» нагадує: морозиво робить людей щасливішими у всі пори року. А якщо улюблена сімейна упаковка стає більшою за ту саму ціну – тим паче! Тут вмикається справжня магія: у YouTube-ролику звичайний день перетворюється на святковий, а подарунки просто на очах виростають у розмірах.

 video

Промосайт продовжує магію у практичному сенсі: тут «100 % морозиво» представлене як безпрограшний варіант десерту для будь-якої нагоди. А користувачів, які готові зануритися у свято на повну, в соцмережах чекає Десерт-марафон із рецептами і подарунками.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода