Parimatch випустив яскравий відеоролик із зірками "Ювентуса"

Parimatch, офіційний беттінг-партнер "Ювентуса", запустив новий відеоролик за участю головних зірок команди. У ньому знялися Артур Мело, Данило, Альваро Мората, Кріштіану Роналду і Войцех Щенсний. Відео пронизане "yellow electric" імпульсами в кольорі Parimatch і направлено на підвищення впізнаваності бренду серед фанатів футбольного клубу. Кампанія підкреслює перехід до онлайн-ери.

Комментарии 907

Партнерство "Ювентуса" і Parimatch виходить за рамки підписаного контракту. Ця співпраця - злиття двох енергій, двох сильних команд, двох брендів. Сила "Ювентуса" в його видатній історії, довгому списку титулів, традицій і незмінній підтримці мільйонів фанатів. Сила Parimatch в сміливості, молодості, амбіції і відсутності перешкод.

Іван Ляшенко, директор з маркетингу Parimatch: «Протягом останніх 6 місяців ми спостерігали за партнерством двох сильних брендів, що забезпечують відмінні розваги для мільйонів фанатів по всьому світу. Крок за кроком ми зміцнюємо наші партнерські відносини і раді бачити вибуховий коктейль, створений енергією "Ювентуса" і Parimatch. Зв'язок видатних футболістів, які представляють один з найсильніших клубів світу, з енергією і сміливістю Parimatch - це дійсно видовище».

Творці підготували цей відеоролик, незважаючи на обмеження всесвітнього локдауна. Завдяки професіоналізму та зусиллям обох команд цей рекламний ролик зміг втілитися в життя і наблизити настільки легендарний колектив до глядачів. Партнерство Parimatch і "Ювентуса" довело, що все можливо.

«Це нова колаборація між "Ювентусом" і Parimatch - відмінний приклад кампанії, що проводиться в умовах екстремальних карантинних обмежень. Незважаючи на це, ми постаралися передати емоції і харизму кожного гравця відтінками нашого бренду. Я вважаю, що "Ювентус" і Parimatch - відмінна команда, і відео ідеально відображає синергію нашої чистої енергії і сили», - каже Катерина Амірханова, креативний директор Parimatch.

Ролик зняла українська кіностудія Electric Sheep Film. Режисери, які працювали над створенням відео - Андрій Копоц і Макар Северин. Зйомками керував досвідчений оператор Микита Кузьменко, який раніше працював з Кеті Перрі та Карді Бі. Музику створював Євген Філатов, відомий також як "The Maneken" - відомий український композитор і звукорежисер групи ONUKA.

Electric Sheep Film також виконала фінальну візуалізацію у співпраці з моушен-дизайн бутиком Massa +.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода