Партизанська акція в київському метро закликає врятувати зиму

У переході київського метро між станцією Театральна та Золоті Ворота анонімна група художників змінила контекст реклами “Алло”, щоб привернути увагу до проблеми глобального потепління.

Комментарии 1060

Акцію було задумано так, щоб нове повідомлення протрималось якомога довше, і вона спрацювала на всі 100. Заклик врятувати зиму висить поверх оригінального тексту вже як тиждень і не збирається зникати.

“Я назвав це Poster Hack. Ідея полягала у тому, щоб змінити основне повідомлення реклами максимально органічно, наче так і було задумано. Тому я вирішив замінити лише текст та підібрав подібні до оригіналу шрифти. Таким чином для прохожого це не виглядає як нарочитий вандалізм, і не кидаєься в око співробітникам метрополітену”, - Вітя, автор проекту.

Основний заклик акції — відмовитись від використання кондиціонерів з фреоном. Все тому, що фреони провокують глобальне потепління та зміни клімату. Виходить замкнене коло — чим більше ми охолоджуємо свої оселі, тим більше потребуємо охолодження. Повний маніфест можна прочитати на сайті акції savewinter.net.

“Проти самого бренду Алло або Cooper&Hunter я нічого не маю проти, і не вважаю, що на них треба спускати псів. Я вважаю, що боротись зі станом речей треба в першу чергу починаючи з себе. Тому цією акцією хотів звернутись суто до людей. Просто так трапилось, що саме ця реклама Алло ідеально підходила під творчий задум.
Назва бренду та композиція банеру підштовхнула до основного меседжу акції: “Алло, схаменися”. Це розклалось на два слогани: “Алло, зима зникає на твоїх очах” та “Алло, врятуй зиму”. Слоган Алло “Просто жити смарт” я вирішив не міняти, а змінити його суть. Жити смарт в новому контексті — значить дбати про місце у якому живеш”, - Вітя, автор проекту.

Обсудить с другими читателями:
Погода