Патріотична комунікація бренду під час війни: говорити, не можна мовчати

Рекламний ринок України активно відновлюється, з кожним тижнем все більше брендів з’являються в ефірі загальнонаціональних телеканалів із новими повідомленнями.

Коментарі 1178

Перші сміливці, які вийшли на ТБ вже отримують небувалий ріст продажів та розкручують колесо економіки України. Разом з прямою рекламою набирає обертів й інтеграційне спонсорство. Широкий вибір смислових, нативних та графічних інструментів спонсорства на телеканалах дозволяє брендам розповісти свою історію та передати цінності, зблизившись із споживачем. Це можливість заявити про те, що світ змінився, а бізнес продовжує працювати, допомагати людям та бути поруч не зважаючи ні на що.

Побудова лояльності та довірливих стосунків зі своїм споживачем, які працюватимуть на благо бренду як в короткостроковій, та і в довгостроковій перспективі, потребують тривалої присутності бренду в ефірі у різних форматах комунікації. Саме такий запит був у команди Snack Production, коли вони звернулися до агенції інтегрованих рішень Brand Booster, щоб показати патріотичну позицію компанії та те, як бренди можуть працювати на перемогу під час війни.

Українці вже добре знають бренди Flint, Big Bob, Chipster‘s та Сан Санич, які протягом багатьох років були частиною проектів власного виробництва Starlight Media. 24 лютого війна кинула виклик бізнесам і, на жаль, не всі проявили себе з кращої сторони. Група компаній Snack Production - це приклад справді патріотичного українського бізнесу, який окрім бізнес-цілей дбає про допомогу країні, регулярно донатить на потреби ЗСУ та ТРО, передає продукцію для волонтерських центрів та благодійних організацій, об’єднується із українськими селебріті, активно підтримуючи їхні ініціативи. В той час, як конкуренти продовжують поставляти свою продукцію до країни-агресора, загальна сума допомоги Snack Production за останні 4 місяці склала майже 8 мільйонів гривень. Ця компанія залишається чесною перед своїм споживачем і тому вирішила показати свої реальні дії.

“Цінності та ключове повідомлення брендів Snack Production ідеально вписуються в новий контент телеканалу СТБ, тому що проекти телеканалу зараз максимально відповідають настроям та переживанням українців. Тож ми в синергії з агенцією інтегрованих рішень Brand Booster змогли запропонувати клієнтові найкращий мікс інструментів для комунікації із цільовою аудиторією.” - зауважує Ксенія Кузьменко, керівник відділу спонсорства рекламної агенції Sigma.

“Ми були вражені активною позицією Snack Production, тому що вона резонує з проектами телеканалу СТБ та працює із ними на одній території. Саме тому, ми запропонували інтегрувати бренди Snack Production в “Добрі історії” та “Неймовірна правда про українців” виробництва телеканалу СТБ, доповнивши це активною підтримкою у діджитал та спеціальними анонсами у серіальному слоті. Таким чином у нас вийшла комунікація в форматі 360, яка стала логічним продовженням телевізійної історії в синергії із брендом” - коментує Вікторія Шерстюк, заступниця генерального директора з продажів агенції інтегрованих рішень Brand Booster.

В рамках проектів «Добрі історії» та «Неймовірна правда про українців» на телеканалі СТБ ми разом із командою Snack Production зняли спеціальні сюжети безпосередньо у них на виробництві, де співробітникі компанії діляться своїми історіями про те, чому вирішили продовжувати працювати під час війни та з якими труднощами їм доводиться стикатися щодня аби продовжувати процес виробництва та поставки продукції.

Відео сюжету у Добрі історії

 video

Бренд показав скромних героїв країни, людей, які зазвичай не говорять про свої вчинки бо вони не вважають їх чимось незвичайним.

Коментує команда маркетингу Snack Production: - “Щирість - у простоті. Ми дотримуємось цього принципу у нашій комунікації зі своїми споживачами. Ми віримо, що нашою постійною працею - наближаємо перемогу України. І цю віру розділяють усі наші співробітники, які виробляють продукцію, фасують, доставляють та волонтерять, адже знають, що кожен має працювати на своєму місці, щоб наблизити перемогу. Це справжні “Добрі історії” і сподіваємось, що вони трішки надихнуть українців у нашій постійній боротьбі”.

Такий формат комунікації із глядачем дозволяє повною мірою розкрити бренд компанії та його цінності. На прикладі реальних історій він показує, як кожен українець може підтримати економіку України своїм вибором.

Відео сюжету в Неймовірна правда про Українців

 video

Для нарощення додаткового охоплення та взаємодії із цільовою аудиторією брендів Snack Production, телевізійна комунікація була доповнена активною підтримкою в діджитал: на на youtube-каналах «Факти ICTV» та «Вікна-Новини», а також на сайтах та у соцмережах каналів.

“Ми віримо, що проста і патріотична комунікація є ефективною. А приклад комунікації Snack Production показує, що українці потребують знати більше історій про наших бізнес-героїв. Доступні кожному бренду інструменти спонсорства дозволяють зробити бренд невід’ємною частиною проекту або навіть контенту телеканалу загалом. Це спеціальні анонси, інтро, брендований контент, візуальні ефекти по типу “екран в екрані”, “стоп кадр”, “снайп”, усні згадки ведучими та класичний продакт плейсмент. Ефективна комбінація проявів та проекти підбираються відповідно до запиту та побажання бренду, його повідомлення та цілі. Тож, якщо ваш бренд має що розповісти українцям – звертайтесь і ми знайдемо вашу територію”, - коментує Анатолій Покровський, генеральний директор агенції інтегрованих рішень Brand Booster.

Об'єднуючись разом ми наближаємо нашу спільну перемогу!

Обговорити з іншими читачами:
Погода