Паттерн з вогню став яскравим елементом реклами Наша Ряба Апетитна

В Rockets. Growth R&D придумали айдентику для Наша Ряба Апетитна

Комментарии 643

Апетитна - це саббренд Наша Ряба для вже замаринованої до пікніку курки. Саббренд в минулому році змінив аудиторію і набирає оберти другий сезон поспіль. У цьому році Апетитна вперше вийшла в масову рекламу, але поки що без великих медійних бюджетів. Щоб зробити рекламу помітною, було створено яскравий стиль, який відрізняється від усього, до чого люди звикли в рекламі продуктів. Цим яскравим елементом став паттерн з вогню, який в повну силу розвертається в наружці, відео, діджиталі, мерчі та івентах.

Стратегією просування саббренда займається агентство Rockets. В реалізації брали участь дизайн-студія Bambuk, діджитал-агентство Wideworks і дизайнер Юля Сухарева.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода