Павло Таяновський та Дмитро Федоренко – лауреати "Слід в рекламі 2020"

Лауреатами цьогорічної почесної нагороди "Слід в рекламі" стали Павло Таяновський, Chief of Transformations, Carat Ukraine та Дмитро Федоренко, засновник діджитал-агенції SEVENTEAM (раніше Studio7).

Комментарии 3068

Щорічно, починаючи з 2004 року, Всеукраїнська Рекламна Коаліція відзначає заслуги людей, які зробили вагомий внесок в розвиток рекламної галузі України. За останні 16 років було відзначено 36 лауреатів. З повним списком імен можна ознайомитися за посиланням на сайті ВРК в розділі "Слід у рекламі".

В 2020 році нагородження "Слід в рекламі" відбулось в рамках Effie Awards Show. Премію присудили двом видатним особистостям українського рекламного ринку – Павлу Таяновському та Дмитру Федоренко.

Павло Таяновський, Chief of Transformations, Carat Ukraine

Візіонер українського комунікаційного ринку.

25 років у рекламі та медіастратегічному плануванні на керівних позиціях в McCann-Erickson, Universal McCann і Draft в Україні.

З 2008 року Chief of Transformations в АІТІ/Carat Ukraine, агентстві, яке протягом останніх трьох років займає лідерські позиції в ключових рейтингах ВРК "Вибір рекламодавця", "Рейтинг медіаагентств відповідно до річних білінгів" та "Медіаагентство року".

Головна експертиза охоплює комунікаційну стратегію, медіастратегію, медіапланування та баїнг, аналітичні та чисельні методи моделювання та прогнозування, розробку інструментів та методологій. Велика практика комунікаційного планування в різних маркетингових дисциплінах дозволяє Павлу бачити цілісну картину розвитку рекламної індустрії.

Протягом 10 років є хедлайнером маркетингової конференції Future Lab, заснованої групою dentsu Ukraine, а також постійним спікером конференцій "Телебачення як Бізнес", КМФР, Best Marketing Practices та інші.

ПавлоТаяновський прокоментував нагороду:

Мені дуже приємно отримати таку рідкісну і значиму нагороду. Багато років перебуваючи в гущі українського рекламного ринку, я кожен день відчуваю радість від того, чим займаюся. Українське рекламне коммюніті ще не до кінця усвідомлює весь закладений в ньому потенціал, тому я продовжу прикладати зусилля, щоб наші амбіції вивели нас на найбільші світові ринки, а наші знання, вміння і бажання відповідали нашим амбіціям. Все тільки починається.

Дмитро Федоренко, засновник діджитал-агенції SEVENTEAM (раніше Studio7)

Піонер індустрії цифрових комунікацій України.

Засновник і керівник однієї з перших діджітал-агенцій України, Studio7 (сьогодні SEVENTEAM). Засновник наймасовішого Інтернет-ЗМІ столиці НашКиев.UA. Ініціатор створення Комітету Digital Агентств України (UDAC). Ініціатор створення Асоціації Digital-продакшенів України, “Центрифуга”. З 2014 року сконцентрував свої зусилля на розробці корпоративних медіа та впровадженні інноваційних рішень для культурних, освітніх і благодійних проектів. В результаті цієї діяльності з'явилися Перша благодійна торгова платформа, MURAHY.COM та соціальне екологічне підприємство ЛавГав. Інноваційний партнер київського музею Михайла Булгакова, ряду благодійних фондів та ініціатив. Має більше 50 нагород престижних українських та міжнародних рекламних фестивалів. Володар престижної відзнаки Європейського парламенту SME Star Awards-2018 за соціально-орієнтований підхід у бізнесі. На сьогоднішній день активно просуває ідеї "відповідального підходу" і важливості соціальної місії брендів в рекламі.

Дмитро Федоренко про "Слід в рекламі":

Для мене ця нагорода є відзнакою всіх цифрових мрійників, які не чекали подарунків від влади, а втілювали свою ідею-фікс в реальність. На початку нульових ми мріяли про цифрове майбутнє людства. В десятих – працювали, щоб ця мрія стала реальністю. А в двадцятих – будемо допомагати індустрії комфортно існувати в цій новій реальності. Адже саме 2020 року, завдяки пандемії і серії локдаунів, наша ідея про цифрове майбутнє людства стала частиною життя та бізнесу.

Пандемія COVID-19 принесла в життя кожної людини і кожного бізнесу нові виклики. Але найбільше проблем виникло саме в культурному, освітньому та благодійному секторах. Сьогодні митці, освітяни і благодійники замість того, щоб створювати нові проекти і формувати нові сенси, шукають сталі моделі власного виживання. Якщо зараз не почати займатись "оцифровуванням" цих напрямків і не вибудовувати для них нові моделі рекламної комунікації, то вже завтра Україна втратить велику частину самої себе. Щоб цього не сталось, я планую ближчим часом надати свій час, знання та професійну експертизу, щоб допомогти гуманітарному сектору вийти з кризи з найменшими втратами. Крім того я вважаю, що рекламний продукт має бути "відповідальним" і нести соціальну місію бренду в маси. У світі дуже багато гарної комерційної реклами. Її вже давно навчилися робити і поставили на конвеєр. Але справжня роль комунікаційної індустрії в сучасному світі – за допомогою своїх навичок допомагати продукту і одночасно робити наш світ кращим.

Наші вітання! Успіхів та натхнення. Раді розвивати український рекламний ринок разом з такими фахівцями.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода