Після трансформації в PEP Group компанія так само буде використовувати передові технології для управління проектами по всьому світу та розміщення матеріалів на всіх медіа каналах.
PEP Group продовжить працювати у всіх регіонах присутності, а також планує вихід на додаткові ринки, де підтримає нових та вже існуючих клієнтів.
«У період із 2020 по 2021 рік був виключно високий попит на наші послуги. Це дозволило розширити наш спектр послуг та географію роботи. Тепер ми зможемо надати клієнтам повне рішення в рекламному продакшені. Його можна використовувати у великих масштабах, керувати медіаактивностями та маркетинговими активностями за допомогою власної цифрової платформи. Це і є найбільша зміна в нашій компанії», - коментує зміни засновник і генеральний директор PEP Group Михайло Піменов.
За матеріалами прес-релізу