Pepsi випускає лімітовану серію напою в стилі ретро з переосмисленою версією «Footloose»

Pepsi-Cola розповідає про класику 80-х, щоб анонсувати нове обмежене видання напою. Кампанія, що супроводжує запуск, запрошує глядачів потанцювати в TikTok.

Коментарі 956
Pepsi об’єднується з суперзіркою Хлої Бейлі для створення кавер-версії на класичну пісню «Footloose» на святкування повернення лінії Pepsi Soda Shop. Повернення ретро-класики приходить з новим ароматом - Zero Sugar Cream Soda Cola and Black Cherry - у веселій музичній частині в ритмі синглу з фільму 1984 року.

Співачка жанру R&B інтерпретує власну версію класичної пісні. Бренд запрошує людей приєднатися до нового танцювального челенджу TikTok з 7 по 16 жовтня, використовуючи хештеги #PepsiSodaShop і #PepsiSweepstakes.

Режисером презентаційного відео виступила Ханна Люкс Девіс, а хореографом - ікона індустрії Шон Бенкхед. Хлое стає головною героїнею «Footloose» у ресторані, де самовираження та веселощі заборонені, але артистці швидко вдається переконати відвідувачів приєднатися до танцю під ритм музики та зі смаком пепсі-коли.
 video
sostav.ua
Обговорити з іншими читачами:
Погода