Він веде діяльність спільно з 11:11 Media, співвласником якої є Періс Хілтон. Кампанія зосереджена на гнучких методах оплати, які пропонують шведські фінансові технології. Він також висвітлює додаткові функції, пов’язані з програмою для покупок.
«Періс Хілтон є піонером у моді, технологіях і бізнесі – сферах, дуже знайомих Klarna. Її здатність передбачати тенденції, її спритність у покупках і той факт, що наші споживачі виросли разом з нею, зробили Періс ідеальним партнером для цієї кампанії», – пояснює Девід Сандстрем, директор з маркетингу Klarna.
Серія роликів має показати, як Періс Хілтон реагує на гнучкі способи оплати та функції програми для покупок. Режисеркою рекламних роликів «That's Smoooth» стала українка Таня Муіньо, номінантка на премію "Греммі". Режисерка відома роботою з такими зірками, як Гаррі Стайлз, Карді Бі, Ліл Нас Ікс і Ліззо.
«Періс Хілтон є піонером у моді, технологіях і бізнесі – сферах, дуже знайомих Klarna. Її здатність передбачати тенденції, її спритність у покупках і той факт, що наші споживачі виросли разом з нею, зробили Періс ідеальним партнером для цієї кампанії», – пояснює Девід Сандстрем, директор з маркетингу Klarna.
Серія роликів має показати, як Періс Хілтон реагує на гнучкі способи оплати та функції програми для покупок. Режисеркою рекламних роликів «That's Smoooth» стала українка Таня Муіньо, номінантка на премію "Греммі". Режисерка відома роботою з такими зірками, як Гаррі Стайлз, Карді Бі, Ліл Нас Ікс і Ліззо.
video