Перегляди потокових трансляцій відео продовжують набирати обертів під час пандемії, збільшившись на 21%

Огляд зростання споживання потокового відео за пристроями у третьому кварталі 2021 року.

Комментарии 1651

- У третьому кварталі 2021 року кількість годин, витрачених на перегляд потокового відеоконтенту зросла на 21%, причому найшвидше зростання спостерігалося для пристроїв смарт ТБ (на 64%).

- Споживання відео на мобільних телефонах та комп’ютерах теж продемонструвало зростання вище середнього, зокрема у кожній групі воно збільшилось майже на третину.

За даними компанії Conviva, яка займається аналізом потокових трансляцій, споживання потокового відео зросло на 21% у 3 кварталі 2021 року, продовжуючи свій різкий підйом під час пандемії.

У третьому кварталі 2021 року кількість годин, витрачених на перегляд потокового відеоконтенту зросла на 21%, причому найшвидше зростання спостерігалося для пристроїв смарт ТБ (на 64%). Споживання відео на мобільних телефонах та комп’ютерах теж продемонструвало зростання вище середнього, зокрема у кожній групі воно збільшилось майже на третину.

У результаті, на перегляд відео на великих екранах (смарт ТБ, ТБ з виходом в інтернет та ігрові приставки) приходиться три чверті (73%) всього споживання потокового відео. У Північній Америці цей показник зростає до 82%, а в Азії знижується лише до 14%, де більше переважає перегляд на мобільних пристроях і ПК.

Бренд Roku лідирує на ринку великих екранів, захопивши частку 31% від загальної кількості переглядів. Нещодавно опубліковані фінансові показники компанії за 3 квартал 2021 року продемонстрували, що дохід платформи (включаючи рекламу) збільшився на 83%, а кількість активних акаунтів досягла позначки у понад 56 млн.

Другу сходинку серед найбільших представників великих екранів очолює Amazon Fire TV, проте його частка знизилася з 20% у 2020 року до 17% у цьому році. Водночас він усе ще випереджає Samsung TV, який опинився на 3 місці, хоча його частка зросла до 12%.

Смарт ТБ і ТБ з виходом в інтернет більше приваблюють рекламодавців, оскільки вони можуть запропонувати брендам більший вибір і охоплення аудиторії, ніж раніше. Проте аудиторія використовує все більше сервісів потокового відео і переглядає їх на більшій кількості пристроїв, що ускладнює задачу аналізу поведінки глядачів.

Переклад статті виконало бюро перекладів та локалізації Workogram.

Фото: https://depositphotos.com.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода